Gå til innhold

Hvordan syns dere hverdagen som enslig er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, etter en del år begynner den å bli passe trist og ensom her også...På tide å komme seg på sjekkern nå;))

Skrevet

Trives veldg godt jeg. Jeg har ny kjæreste, bor ett stykke fra hverandre så treffes ikke så mye. Men koser meg hjemme sammen med barna, og syns dagen har alt for få timer.

Eneste jeg skulle ønske var at barna var litt mer hos sin far, en gang i ny og ned syns jeg er litt for lite. Så syns det var veldig hyggelig han kom innom igårkveld en liten tur. Leste god natt bok på sengen. Men utover det, så trives jeg veldig godt i hverdagen.

Skrevet

Syns hverdagen er fin jeg :)

Jeg har også ny kjæreste, bor ca 200 meter fra meg og er nok med på å gjøre så jeg har det supert!

Uansett hadde jeg en ganske fin hverdag før jeg traff han også. Barna er aktive og jeg elsker å følge dem opp.

Skulle vel også ønske at barnefar ønsket å ha barna mer. Han har de annenhver helg, så er fint det. Bare det at jeg ønsker en 50/50 deilig.

Merker det på barna, spesielt yngste at savnet etter pappa er stort.

Større nå enn for ett par år siden. De trenger sin pappa også :-)

Skrevet

Hverdagen med barna synes jeg bare er helt topp. Jeg trives godt alene og er ganske aktiv både med og uten barna.

Dessverre er det ting i forhold til barnefar som skaper litt trøbbel i "paradis". Dette merker jeg tærer på meg både for egen del og mitt forhold til andre. Jeg er psykisk utslitt etter kampene med pappaen.

Skrevet

må si meg enig med deg, jeg.. jeg trives alene m gutten min, liker å være selvstendig, er bare barnefar og hans foreldre som gjør det vanskelig av og til..

Skrevet

Har det fint jeg også - stort sett. Problemene med barnefar - og bekymringer omkring dette er det som har senket trivselen min. Men, må bare skjerpe seg, og ikke la det overskygge alt det fine!

Skrevet

er alane me 5 barn å prøver ¨jobbe så mye som mulig for å få økonomien til å strekke til å d er tungt å være enslig å ta seg av så mange barn på egen hånd men prøver å gjøre mitt beste selvfølgelig...er ikke bare bare nei...

Skrevet

utrolig kjekt :)

er faktisk glad jeg er alne....elsker at det er bare meg og gutten min....og elsker singel livet oxo da :)

hihi..livet slutter ikke om man blir ung alene mor, det er sikkert og visst

klem...

Skrevet

Kan bli litt ensomt i blant ja. Rimelig fastgrodd hjemme hver kveld og når man ikke har kontakt med den andre foreldren eller hennes familie blir det ikke så anderledes i helgene heller.

Det positive er jo at det går seg til da:-) Barnet blir større og man venner seg til ting.

Du får bare stå på videre og tenke positivt. Får jo kjempekontakt med barnet ditt da og får oppleve alle gleder og sorger sammen med det.

Skrevet

viktig å ta tak i dagene selv:)

jeg bestemte meg når jeg ble alene for å gjøre det beste ut av det, selvsagt er ikke alle dager like bra, men alt i alt har jeg det flott:)

ta kontakt med andre alenemødre, jeg har fått ei flott venninde fra nettet som bor i samme by og vi bytter unger ofte, finner på mange ting og av og til har vi barnevakt sammen og drar på byn...

ingen kommer å ringer på døra, gå ut og søk kontakt med folk, via nettet, byen, barnehagen osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...