Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Bare innlegg og snakk om henne her inne..!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 herregud for en TÅPELIG innlegg Anonym, din feige nerd. Sjalu eller?? Du får vel ikke noe oppmerksomhet du da.... staaaaaaaakkars.....
Miiia Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Åså da, hva bryr det deg?? føler du deg uttafor stakkar... haha... Teit innlegg, kom med noe saklige innlegg så kanskje folk skriver innlegg til deg her også... hA..!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er ikke HI men dere er ganske frekke i svarene deres....??
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Mange innlegg til Mami fordi hun er så hyggelig å snakke med Hun svarer alle, og er kjempeflink til å snakke for seg! Vi har blitt godt kjent med henne på bim, hun har en utrolig flott hjemmeside og nå er hun her på dib Mami har alltid svart alle, samme om innleggene har vært positive eller negative. Er du litt sjalu eller...? Mami har vært kjempetøff hele veien!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 det kan godt hende, men med et innlegg som tydeligvis ikke er ment positivt kan man vel ikke forvente annet??? det er vel du som skrev det da, siden du ikke tør signere m nick du heller...
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Dette er et kjempegodt eksempel på mitt innelegg om at det er feigt å være anonym...
små Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Ja vet du hva, det var en kjempegod idè..og i samme slengen kanskje anonym kan få et eget forum også? Men siden anonym og mami20 skal få eget forum, vil jeg også ha!!! Rett skal være rett...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 TRAGISK! kan ikke fatte og begripe hva som er så interessant med den dama der. men for dere damene uten noen form for liv så må det være hardt og ikke ha noen å se opp til. ler meg i hjel av hvor teite dere er hele gjengen, finn på noe annet å bruke tiden på enn å dyrke mennesker dere ikke kjenner. blir rett og slett for dumt. vil bare understreke at jeg IKKE er HI.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Så feigt å ikke bruke nicket sitt. Du er ikke noe bedre enn oss når du sitter her inne å leser og svarer på innlegg. Og du har tydligvis fulgt med på hvem Mami er ettersom du er så negativ til henne....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 haha må bare le av deg anonym, DU er TRAGISK!!!!!
Jente89 ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 til deg anonym som skrev dette innlegget.. var vel litt ironi i det du skreiv? vertfal det jeg fikk inntrykk av da jeg leste. Mange innlegg er til Mami20, syns det egentli er ganske hyggeli at hun får så mye oppmerksomhet jeg hun fortjener det
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 må le litt jeg også.. enig med HI.. noen her inne er jo helt på tuppa etter henne.. en person de ikke kjenner. Få dere msn da !!!!!!!!! alle innleggene handler jo om Mami20.. tydeligvis noen som ikke har egne meninger og som ser opp til henne.... latterlig. Om hun har en fin hjemmeside.. Hva så? få dere EGNE liv å ikke se opp til en person du aldri har møtt!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Det var ironi ja,liker jenta jeg:) Men er veldig mange innlegg her til henne:) Skjønner at de liker henne lissom hehe. Men man får nesten ikke svar her inne på ting som er litt mer "viktig" enn rosa barnevogn og Mami20. ikke noe vondt ment,for jeg følger også med på hjemmesiden osv.. HI
Gjest Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 Tror mange syns det er lett å snakke med Mami fordi hun er så snill å svarer alle, uansett Vi har liksom blitt godt kjent med henne og hennes historie fra bim, og nå her inne... Tror mangle heller bruker andre forum, som 0-1 og skravle for å spørre om ting som mat, bæsj og utslett Selv syns jeg det er lettere å få svar på sånne ting der inne, enn her. Er ikke like mye aktivitet her inne som på andre forum.
Mamsen86 Skrevet 1. november 2006 #17 Skrevet 1. november 2006 Oj da.. Men jeg syntes at det er hyggelig å snakke med jentene her inne, jeg! Det er jo igjennom Dib og Bim at jeg har blitt kjent med alle sammen, og jeg syntes at det er hyggelig at vi kan følge hverandre videre her også!! Og joda - har mange av jentene her på MSN, jeg.. Men, men.. Tusen takk for koselige svar fra dere andre iallefall da! :) Dere er så søte! Klemmer fra oss<3
Lavendel*06*10* Skrevet 1. november 2006 #18 Skrevet 1. november 2006 Hjelpes.. Du behøver da ikke lese innleggene som er til henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå