Gå til innhold

Til alle som bruker å gå på treff...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere? Får en følelse av at dere er ganske unge. Ikke vondt ment altså, men jeg er rundt 30, og føler meg litt "gammel"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er 31 (huff) og tenker det samme som deg, har derfor ikke vært på noen av disse treffene. Vi kan jo sette i gang turgåing for de "litt eldre"! ?!?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også litt gammel på disse treffene og blir gjerne med å gå tur. Men har begynt på jobb igjen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan vi ikke treffes alle sammen da? Vi snakker jo om de samme tingene da.. Skjønner ikke at det skal være noe problem.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte rett og slett at jeg falt litt utenfor på treffene fordi jeg følte meg gammel jeg. Har hørt flere si det samme. Ikke vondt ment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er du da? Jeg har ikke vært på noen treff der noen ikke har passet inn . Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan si de ikke passer inn fordi de er eldre når alt vi snakker om er barn .. Det har vi jo HVERTFALL tilfelles... Kan du ikke hvertfall komme fram med nick så hvertfall jeg kan si beklager om jeg har fått deg til å føle deg gammel..

 

Kan fortsatt ikke skjønne det men.. Er ikke mange over 30 som har vært på treff så jeg skjønner ikke hvordan *flere har sagt det samme

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være litt enige med dere som syns dere har blitt litt utenfor, men tviler sterkt på at det er pga alder..Blir gjerne slik at de som kjenner hverandre holder seg til hverandre, og ikke ''tenker'' over de nye som kanskje kommer på treff...

 

Om det er noen som føler seg truffet, så , ja....sier seg vel selv da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var egentlig, kom som du er:) liten,stor,gammel,ung,osv osv...

 

Vet med meg selv at jeg prøver å få snakket med de nye som har kommet ihvertfall..Velkommen er du selvfølgelig uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig her... men det er ikke så lett å få snakket med alle heller da.. brått erdet 10 stk som møter opp.. og det er ikke alle som sier noe heller.. som bare sitter der liksom..(ikke vondt ment) men alder skal da ikke ha noen betydning.. samme om man er 20 eller 40 vel? alltids er det noe å prate om:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noen av disse treffene, men jeg kan tenke meg at noen velger å være mer reservert fordi de føler de ikke er helt på samme bølgelengde. Det kan være nettopp pga alder, eller andre ting, som at man bare rett og slett er forskjellig. Men synes dere som er litt yngre må akseptere at de litt eldre gjerne vil treffes utenom de andre treffene.

 

Hvis noen tar initiativ til et treff for de rundt 30, skal jeg prøve å møte opp jeg. Men har ikke mulighet til å planlegge det selv (da må jeg jo komme og jeg vet ikke om jeg kan før dagen i forveien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor høst var vi en gjeng som treftes ofte på BIM-treff. Gjennomsnittsalderen var en del høyere der enn på DIB-treffene. Vi hadde det utrolig koselig, og flere av oss har kontakt ennå. Jeg selv og de jeg hadde best kontakt med fødte i nov-feb. Vi var på de første DIB-treffene, men følte oss litt "gamle" da. Begynte derfor å gå på baby-sangen i stedet, og det falt mer i smak fordi.

- Billig mat

- Fantastisk oppmøte

- Mye mer tilrettelagt for barna

- Supert miljø

+++++

Jeg har flere ganger foreslått sangen for folk på DIB, men fikk inntrykk av at de yngste det syns det var "dødsteit"!

Så har vi kanskje ulike interesser når 10 år skiller i alder da.

Sangen foregår i domkirka, men er ikke religiøst prega. Vi sitter bare på gulvet og synger lille petter edderkopp osv, ikke mer avansert enn det. Gutten min syns i alle fall det er mer spennende der enn på St Croix, fordi det skjer mer. Og der er det mammaer i alle aldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ihvertfall ikke der når du sa noe om dette..

Trur heller ikke noen av de jeg bruker å gå på treff med har hørt om dette, for ingen av de synes noe er "dødsteit" --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og kommer gjerne på et slikt treff. Men jeg begynner snart å jobbe igjen, så det bør i tilfelle skje før jul... Kan forøvrig anbefale sang i domkirken! Koselig for både barn og yngre/eldre mødre:) I morgen er det siste gang dette året, men det fortsetter på nyåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PierC

Det er i domkirken hver onsdag kl 10-11 og lusj fra 11-12 også er det sang igjen fra 12-13. Spnn at flere kan hive seg på.

 

Mener jeg sier ganske riktig nå, hehe.

Men som ei over skrier, i dag er siste gang før jul. Kanskje vi skulle hive oss på i januar, alle sammen? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding til PiercogPrinsessa etter jeg hadde vært på sang første gang, og så nevnte jeg det på treff en gang, men fikk ingen respons. Men uansett, de som vil på treff, går på treff, og de som vil synge, går på sang! Jeg får uansett ikke vært med på noe lenger, for jeg har begynt å jobbe igjen. Det skal vel mange av dere andre snart også? Så kos dere den siste tida, det går så altfor fort. Gutten må vel få søsken om ikke så altfor lenge, og da håper jeg det fortsatt er litt action, og ting man kan engasjere seg i!

 

Klem til alle østfoldinger fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...