Gå til innhold

Åpent brev til jormor siri


Gjest

Anbefalte innlegg

Åpent brev til Jordmor Siri

 

Kjære jordmor Siri!

 

Jeg har vært en flittig bruker av barn i magen siden slutten av januar 2006. Her har jeg fått mange gode råd, hatt mange utrolige artige stunder og funnet en god venn. I tillegg har jeg fått mange nettvenner.

 

Jeg fødte for snart 4 ukersiden og vandret over til din baby, men har småtittet på bim innimellom. I dag oppdaget jeg at Bula med flere påstår at jeg er samme person som hun som har nicket gulli. Det har vært en del uroligheter rundt gulli før, og hun har skrevet saker som mange synes er svært provoserende og jeg bifaller absolutt ikke ønsking av babydød osv, uansett hvem som skriver det.

 

Jeg skrev raskt en mail til moderator, slik at dere kunne bekrefte at jeg ikke er gulli. Det ønsket ikke moderator, istedet rådet dere meg til å skifte nick. Men jeg er fertila og de nettvennene jeg har kjenner meg som fertila og jeg ønsker sterkt å få renvasket navnet mitt.

 

Siden dere ikke har gjort dette har dette som jeg oppfatter som mobbing fortsatt, og jeg er oppriktig svært lei meg og trist. Jeg synes det er skuffende og trist at dere som nettsted ikke tar affere slik at denne trakaseringen kan slutte. Jeg håper innstendig at du kan ordne opp i dette så jeg slipper å få det hengende ved meg at det er jeg som har vært gulli. Det koster dere så lite men betyr masse for meg.

 

Vennlig hilsen Fertila

 

Kopier sendt til moderator, skravlesiden på bim og ris og ros siden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...