Gå til innhold

Stoler ikke på svigerfar-...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerfar er av typen "gammel gris"...tuller og kommer med perverse kommentarer i alle mulige sammenhenger! Før min datter ble født, sto jeg og en venninde og pusset på en gammel vogge jeg skulle bruke til henne. Da kom svigerfar bort og sier "men den der er jo ikke stor nok til både tulla og meg...". Jeg ble helt paff, og kvalm. Venninden min ble helt stille, og har senere sagt hun syntes det var veldig ekkelt...

Når han er sammen med datteren min er jeg alltid tilstede...klarer ikke å gå i et annet rom engang... Han skal ta på henne hele tiden, klappe henne på rumpen og kysse henne overalt...det blir liksom alt for mye kos...jeg blir så kvalm av det. Dette er bare noe av alt som skjer...

Problemet mitt ligger i at jeg ikke stoler på han, og tanken på at han skal være alene med datteren min noen gang gjør meg uvel!!! Alle de tre andre besteforeldrene har allerede passet tulla flere ganger, og da vil selvfølgelig svigerfar også passe...Men jeg bare klarer ikke å skulle la han gjøre det...Tror ikke han vil gjøre henne noe, men jeg klarer ikke å roe meg med det...Orker ikke en gang å dra på kino etter at hun har sovnet og han bare kan være der hvis hun våkner...

Hva skal jeg gjøre med dette??? Det er jo ikke noe jeg kan ta opp med han, siden alt er oppe i hodet mitt...Blir så stresset og sliten av det...Har til og med tenkt på hvordan jeg skal holde han unna datteren min dersom jeg skulle finne på å bli alvorlig syk eller dø...føler meg nesten litt gal...Men vil bare beskytte datteren min med nebb og klør...hun er jo det aller dyrbareste jeg har ;) Men det blir jo urettferdig om alle de andre besteforeldrene får passe henne og ikke han...klarer vel ikke å "lure" meg unna i alle år..

Dette ble langt, men måtte bare få ut litt frustrasjon...det gnager litt i meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg magefølelsen din! Hvordan kan du vite at han ikke vil forgripe seg på henne? Dette trenger du ikke beviser for, bedre å skåne datteren din enn å oppdage at du skulle ha holdt han unna henne. Besteforeldre har ingen rett på barnebarna sine, det er foreldrene som bestemmer hvem som skal få passe dem og hvor mye de skal få være sammen! Følg magefølelsen din!!

Skrevet

Følg magefølelsen din! Hvordan kan du vite at han ikke vil forgripe seg på henne? Dette trenger du ikke beviser for, bedre å skåne datteren din enn å oppdage at du skulle ha holdt han unna henne. Besteforeldre har ingen rett på barnebarna sine, det er foreldrene som bestemmer hvem som skal få passe dem og hvor mye de skal få være sammen! Følg magefølelsen din!!

Skrevet

Følg hjertet og magen din. Beskyt jenta di mot det som kan være vondt. MEN la ikke paranoia ta deg. La svigerfar han kontakt med henne, men med deg, pappa til barnet eller kanskje de andre besteforeldrene tilstede.

Når hun blir større så syns jeg du skal ta hans perversitetssnakk opp med han. Du kan si det til han at du ikke godtar slik snakk i nærheten av henne....

Jeg vokste opp med en slik "gammel gris" onkel. Foreldrene mine lot hverken min bror, min søster eller meg være alene sammen med han. I barndommen og tenårene var det veldig trygt å alltid ha andre voksne i nærheten når onkel var på besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...