phantomet Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Retter herved en stor takk til Gummelillan for x antall kg ekstra pga Twistposen som ikke ble spist opp på treff... Nå har jeg forsynt meg grådig med mine favoritt biter, laget en stor kopp kaffelatte (Også dette takket være Gummelillan....) og koser meg veldig i stille hus.... Mannen er og trener, og alle 4 barn sover sin søteste søvn...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg deler gjerne en pose twist med deg... Så blir det ikke så mye på deg, høres bedre ut at man ikke har spist den opp helt alene.
phantomet Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Det er absolutt sant!! *smiler* Jeg sender over noen biter til deg...men bare dersom du ikke insisterer på mine favoritter altså....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kan ta de du ikke liker. Er forholdsvis altetende når det kommer til snop.
phantomet Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Det hørtes greit ut...selv om du nok kommer dårlig ut av det, siden jeg er relativt glad i det søte jeg også...*ler*
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 kan jeg få en kokos og en lakris? jeg har surna jeg rett og slett, også vet jeg ikke helt hvorfor... jeg har lagt ungene, jeg har spist skive med philadelfiaost og potetgull (ha ha ha ha ha ha - det er dritgodt) jeg har sett på 71 grader nord nå skal jeg se på koth i familien, men jeg har surna oi oi ikke bra! en kokosbit gjør nok susen! :-)
phantomet Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 Den er herved sendt over nettet...vet ikke helt hvordan den smaker etter en interaktiv ferd, men håper den hjelper på surheten? klemmer har jeg hørt pleier å hjelpe også, så du får en av de med på kjøpet også KLEM
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg gjorde vel et godt forsøk på å spare deg før jeg dro da...? Syntes halve posen havnet i min mave jeg? Da jeg var på butikken vare jeg sååå nære på å kjøpe en pose julefavoritter i stedet da ;-)))))) ...Godt at twisten falt i smak. Hadde det kjempekoselig til deg i går og du lager jo så utrolig god mat!!!! Lunchen var på ingen måte enkel i henhold til mitt vokabular og den kaken du hadde med på sist treff forteller jeg jo fortsatt om her hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå