Gå til innhold

Klarer dere å holde på hemmelighetene til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig nå om dagen. Guttungen på 4 år har begynt å betro seg til meg. Mye av det er så søtt og koselig at jeg ønsker å dele det med noen, men jeg har klart å la være. Han avslutter alltid med å se meg dypt inn i øynene og sier: Du må ikke fortelle det til noen!!!

Åh... han er såååååå god..og jeg sliter! Vet det er mange som forteller alt ungene sier, uansett om det er hemmelig eller ikke, men jeg prøver å la være og på den måten sette et godt eksempel for poden.. er ikke lett, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er slike søte små ting som jeg gjerne vil dele med noen, så forteller jeg det til barnas far (min samboer) Men han får beskjed om å ikke si noe! Er det slik ting som kanskje er om sånn litt vanskelig og personlige ting for barnet, så holder jeg tett. (hvis det ikke er så alvorlig at jeg synes far skal vite om det)

Er litt vanskleig det der, for jeg ønsker ikke å sladre. Men så har jeg såååå lyst jeg også innimellom.......

Skrevet

Pappaen får nok høre om hemiligheten fra meg og det syns jeg er greit.. føler ikke at jeg bryter noe løfte av den grunn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...