Lapez Skrevet 31. oktober 2006 #26 Skrevet 31. oktober 2006 Slapp av Chanzei=) Det ordner seg nok på et eller annet vis=)
mayaya Skrevet 31. oktober 2006 #27 Skrevet 31. oktober 2006 Man har faktisk bindingstid på treningssenter, det kan jo være en grunn...? Jeg føler med deg jeg, alle kan ha det litt vanskelig innimellom! Håper det blir bedre når typen kommer hjem med dimmepenger, og kan begynne å jobbe :-)
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 31. oktober 2006 #28 Skrevet 31. oktober 2006 ærlig talt da folkens......... hvorfor så kritiske og rett og slett slemme mot anonym a??????? har virkelig ingen av dere sliti før eller? jeg var sjøl student og aleine forrige året med egen leilighet pluss dyr og ta meg av, og jeg sleit noe sinnsykt til tider, selvom jeg er ganske fornuftig, måtte flere ganger ty til snill familie som "tok seg litt av meg i harde tider..." gjør henne vel ikke til en dårlig mor selv om hun er blakk føre barnet kommer slik som enkelte mener!!!!!!!!! hjelper ikke å bli møtt me slik kritikk, så skjerp dere folkens............
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #29 Skrevet 31. oktober 2006 Bindingstiden er ikke noe problem å komme utenom om man tar en prat med treningssenteret. Har jobbet med dette, så jeg vet at det lar seg ordne... Er de ekstra vanskelige så snakk med legen din og be om bekreftelse på hvordan tingene er...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #30 Skrevet 31. oktober 2006 Man må ha medisinsk grunne for å slippe bindingstiden. Dette må en lege bekrefte. Er det midlertidige grunner kan man kun få frys i den aktuelle perioden. Det økonomiske har man, fra deres side, selv satt seg i den dagen man skrev under på betingelsene. Virker rått og brutalt, det er jeg enig i, men dere skulle bare visst hvor mange det dessverre er som prøver å utnytte systemene. Men jeg mener IKKE at dette er en slik utnyttelses-situasjon, bare for ikke å starte den diskusjonen. Hilsen ansatt på treningssenter
Mona + kid Skrevet 31. oktober 2006 #31 Skrevet 31. oktober 2006 Hva med Dagsen? Er Dagsen i alle byer forresten? "Dagjobbformidlingen eller Dagsen formidler i hovedsak dagsjobber, men det formidles også jobber som går over flere dager, samt vikariater som skal besettes umiddelbart. Enkelte faste stillinger formidles også ved Dagsen."
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #32 Skrevet 31. oktober 2006 Herrgud, se å få lånt deg 400 kr da istedet for å begynne å fryse, få sykemld for å slippe unna en mnd på treningsstudioet, få tilbake pengene av banken, for de har jo trekt deg allerede!? så mye styr uten grunn.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. oktober 2006 #33 Skrevet 31. oktober 2006 Men kjære vene.. Er vel ingen grunn til å høvle henne inn fordi hun er blakk i 15 dager! Synes synd på deg som må gå 15 dager uten penger,uff.. man trenger faktisk mat,og hverfall nå som du er gravid. Håper det løser seg for deg,og at det detter ned noen kroner til deg fra ett eller annet sted. Har ikke noe godt tips til deg hvordan da men.. Bare synes synd på deg som må få den unødvendige kjefta fra anonym over her..
bare meg;) Skrevet 31. oktober 2006 #35 Skrevet 31. oktober 2006 typen min ble innkalt i militæret når snuppa vår var 6 mnd, helt uventet... da mistet vi jo hans inntekt og de dekker ikke halvparten av utgiftene... heldigvis fikk han komme hjem etter 1 mnd ellers hadde det blitt rimelig trangt økonomisk for meg også... innimellom hender d ting vi ikke har kontroll over... håper d ordner seg for deg alle kan vi ha dårlig råd innimellom... lykke til:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #36 Skrevet 31. oktober 2006 Hadde ikke venta meg drittkasting da jeg skreiv dette innlegget men.. Håpet å få råd! Men der tok jeg visst feil.... Jeg har bindingstid på treningsstudioet fram til januar, men har ringt de nå, å får fryst ab.mitt til tassen har kommet ut..Så det har no orda seg. Dere sier at jeg ikke kan få barn når det er sånn osv.. Men altså, er trossalt bare denne mnd der er sånn! Typen er ferdig i militæret i nov, å da begynner han å jobbe... Grunnen til at jeg er raka blakk akkurat nå, er fordi jeg måtte kjøpe meg ekstra skolebøker..Som jeg ikke hadde forventa denne mnd.. Nå trenger ikke jeg sitte her å forklare meg til dere da.. Ble bare så innmari skuffa over enkelte av innleggene her inne...
RompeRock Skrevet 31. oktober 2006 #37 Skrevet 31. oktober 2006 Så bra at det ordna seg med treningssenteret da ) Skjønner godt at du blir skuffa over drittslenginga. Men ikke bry deg om det. Det er ikke alle som er så god på det med empati ;o) Lykke til videre.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #38 Skrevet 31. oktober 2006 skjønner også godt at du ble skuffa jeg.. hadde blitt det jeg også av å lese noen av di innslaga.. er ikke alle som kan ha like mye penger hver mnd,og som du sa,er det bare denne mnd... lykke til!!!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. oktober 2006 #39 Skrevet 31. oktober 2006 Godt det har ordnet seg med treningsenteret:) Skjønner godt at du ble skuffet,hadde blitt det selv jeg. Du fortjente ikke alle de innleggene som ble skrevet hvertfall. Lykke til frem til den 15 da:)
mamma >to gull Skrevet 31. oktober 2006 #40 Skrevet 31. oktober 2006 Så bra det ordnet seg med treningssenteret. En utgift mindre i hvert fall så håper jeg du får lånt deg litt slik at du har til det mest nødvendigste. Så må jeg bare si at driit i disse anonymene som bare er på BIM for å rakke ned på folk ,det er en grunn til at de er anonyme....De er så FEIGE at de ikke tør si hvem de er.Stusselige mennesker som sikkert har mye problemer med seg selv og opplevd masse fælt i livet og her kan de få "ta igjen" litt og slenge all mulig dritt uten at noen vet hvem de er!!VI MÅ BARE OVERSE DISSE!!! Jeg håper i hvert fall det ordner seg for deg frem til 15 nov. GO GIRL!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #41 Skrevet 31. oktober 2006 Beklager men jeg orket ikke lese hele innlegget, så jeg vet ikke om du har fått dette rådet allerede men: du kan gå på sosialkontoret å søke om nødhjelp. Det kan hende du må betale det til bake, men da får du ihvertfall penger så du klarer deg Jeg husker ikke helt hva du ,å ha med deg av papirer men tror du bør ha med kontoutskrift, fra siste mnd, evt lønnslipp hvis du har, kommer ikke på noe mer, mem et tips er å gå med en gang de åpner slik at du har mulighet til å skaffe de papirene du mangler i løpet av dagen. går du i morgen bør du ha penger på konto på fredag, hvis søknaden blir innvilget. lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #42 Skrevet 31. oktober 2006 Så at du skrev at du ikke får nødhjelp siden du er student. det er feil, jeg kranglet meg til det (men da som lån) så bare vær desperat nok så smelter de:)
rampen_ Skrevet 31. oktober 2006 #43 Skrevet 31. oktober 2006 skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal rakke ned på folk fordi om de er blakke en mnd? da har dere ikke vært i uføret selv for å si det sånn... herlighet alle kan da vel havne i en slik situasjon en mnd? Det må da gå an å være litt human? Skjerp dere folkens, stå på du Chanzai:-) tenker på deg, har jeg vært venninna di skulle jeg gjerne lånt deg noen kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå