Gå til innhold

Jeg er IKKE kjedelig kjerring ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For alle som fikk med seg at jeg gikk i baret og var redd jeg var en av de kjedelige damene i Prinsesse nydelig's gamle barselgruppe.. Vel, det var jeg IKKE, så det så ;-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre, vi vil ikke ha kjedelige kjærringer her...

Skrevet

Å gurimalla, det har vi da ALDRI trodd :)

Skrevet

Nej, det kan ju jag, prinsesse nydelig, intyga att du absolut inte var "en kjedelig dame" !!! Jag tyckte att du var en JÄTTE trevlig tjej. Och så hade du en sån underbart söt o go baby....Ha en fin kveld vidare, Gummelillan!!

Skrevet

*ler*

Du er virkelig alt annet enn kjedelig! Men innrømmer at den episoden vekket latteren her i huset.

Skrevet

He he, godt å høre at du fikk det bekreftet da Gummelillan! Men jeg trodde det ikke et sekund;-))

Skrevet

Gummelillan har ALDRI vært og kommer ALDRI til å bli kjedelig kjærring!!!!

;-))))

Skrevet

Takk, takk, takk kjære damer, Prinsessen inkludert! Var redd en stund jeg da. Er jo ikke alltid hæla i taket med meg. Men nå puster jeg ut for en liten stund og gleder meg til festen den 17. ;-)))

Skrevet

Hehe! Jeg må innrømme at jeg har gått og ventet på å bli oppdatert på akkurat dette! c",) Jeg ble littebitt engstelig på deres vegne da jeg leste den tråden c",)!

Skrevet

Søren å.... Jeg som håpet at du var gøøøør kjedelig... Sånn at jeg skulle se reint spenstig ut i forhold til deg.....hehe...

Skrevet

Det er greit at mistanken er avkreftet. Jeg smilte for meg selv da du og Prinsessen hadde deres lille runde her inne. Noe så flaut, å klage over de dritkjedelige personene og så er det en av dem som leser og svarer! Hvis du hadde vært en av de kjedelige damene i barselgruppa, ville det vært stor avstand til hvordan du presenterer deg her inne. Her er du nemlig ikke kjedelig!

Skrevet

Falt meg aldri inn at det skulle være deg! Tror ingen noen gang vil oppfatte deg som kjedelig!:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...