-MtG- Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 I går drakk jeg og mannen min hvert vårt glass med rødvin etter at lillegutt hadde lagt seg. Det var så fantastisk deilig! Jeg har ikke smakt alkohol siden jeg ble gravid og nå er gutten nesten 3 uker. Har lengtet etter det øyeblikket og det ble enda bedre enn jeg hadde tenkt:) Når jeg satt der med glasset mitt så våknet han og var sulten da... Hadde egentlig regnet med at han skulle sove noen timer, men jeg lagde opp en flaske med mme og det gikk ned på høykant! Flinke gutten min:)
lifa og Eline Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei Flott det smakte deg, jeg må "lære" å drikke rødvin igjen. Er agnske så kresen på vin og har noen få favoritter, men synes ikke de smaker like godt lenger. Har tatt noen få glass de siste mnd. og noen slurker av gubben siden jeg ble gravid. Snuppa er 8,5 mnd. ammer fortsatt og har igrunnen ikke helt bestemt meg om jeg skal begynne å gå ned litt eller om jeg skal amme like mye til innføring av melk ved 1.års alder. Men jeg gleder meg til jeg skal gå på polet å kjøpe meg en 3 liter med hvitvin, men slik det ser ut nå blir det lenge til jeg kan det. Ha en fin kveld, og kos deg med sønnen din.
-MtG- Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fullammer jo egentlig jeg også, men ga han en flaske med mme fordi jeg hadde drukket:) Trenger jo ikke akkurat å lage alkis av ungen i så ung alder:) Du kan jo kjøpe den treliteren og ta et glass i ny og ne? Nam nam. Godt er det ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå