Gå til innhold

Fortalt den store nyheten på jobb i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde grudd meg i lange tider, men i dag hadde jeg bestemt meg så da måtte jeg bare si det. Det morsomme var at sjefen ble skikkelig glad, han visste ikke helt hva han skulle si, men tok det hele skikkelig bra. Har ikke sagt det til noen av de jeg jobber sammen med enda, tenke jeg skulle se hvor lang tid det tar før de tør å spørre;)

Kommer vel llitt an på arbeidssituasjon og sted, men når fortalte dere det på jobb, og hvilken reaksjon fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalte det i uke 5 til de nærmest meg på jobb fordi jeg var i så dårlig form. Resten fikk vite det i uke 14. Noen ble veldig paff, siden jeg har tre barn fra før. Var noen som faktisk sa gratulerer å, blant annet sjefen min. :-)

Skrevet

Ble de virkelig paff fordi du hadde tre barn fra før? Hehe, folk klarer jo aldri å holde maska når du forteller det heller da. Har ikke fortalt det til alle andre enda jeg, tenkte å vente til det vistes;) Er 17 uker på vei nå da, så snart eser jeg vel ut tenker jeg.

Skrevet

skjønner ikke at dere klarer å holde dere så lenge med å si det til folk..ehehe...jeg klarte ikke styre meg jeg..sa det til mine venninner med en gang jeg fant deg ut selv jeg..

er jo noe med det å være redd for å miste det,men uansett..klarte ikke holde meg..:)

Skrevet

Har jo sagt det til venner og sånt, men føler ikke for å dele det med kollegaene. Jobber omtrent bare sammen med damer i "bestemoralder", og de blir jo helt tussete når de hører om sånt. Klarer godt å styre meg for deres begeistring;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...