Urtete Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jenter! Har dere smakt den nye Smash-sjokoladen???? ANBEFALES! :-)))))) Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Ny sjokolade? Har jeg blitt asket i det skjulte siden jeg ikke har fått det med meg?!!! Trodde smash var den greia med maischips med sjokolade på jeg... Skjønner jeg må kjøpe mer godter ;-)
Urtete Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det er sånn maischips med sjokolade bare at nå har den kommet som sjokolade-bar. Jeg synes den er enda bedre enn chipsen! Anbefales alle søthungrige modne mammaer!;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 ENIG! den er helt fantastisk. hvis man virkelig vil vil vil ha sjokolade så er det eneste løsningen! åhh så god! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Bedre enn julemarsipanen som du får lavtkolesterolav også?
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 HEIA JULEMARSIPANEN!!!! ;-))))) bare måtte.......................... :-)
her@ Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, den er kjempegod!!! Kjøpte faktisk 3 stk. da jeg var på butikken isted... Skal spare dem til lørdag da (som om jeg klarer det)... :-)
Karomamma Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Usj, jeg liker ikke Smash jeg.... Takk meg til ordentlig JULEMARSIPAN!!! En sånn pakke med 5 pølser i, nam nam.....
her@ Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Og jeg kan ikke fordra marsipan. Men, smaken er som baken... Godt vi er forskjellige:-) Så kjedelig det ville vært ellers.
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Har ikke smakt den, bare den på pose og den er IKKE god. Feite gode julemarsipanpølser derimot......;-)))))))))))))))))) Ode det nytter ikke kalle de noe annet eller forkle de. For påskemarsipanen er ikke såååå god som julemarsipanen. Så det så!
Karomamma Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, ville blitt veldig kjedelig..... ... og sinnsykt dårlig omsetning på Narvesen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Det er helt sant det!!!! Sånn er det med den saken!
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Nananananaaaaaaaaaaaaana.... Ædda bædda... Har nemlig en pakke med fem stk julemarsipan pølser her jeg ;-))))) Snart er de bare fire................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå