Gå til innhold

aaaha. Da er jeg tilbake igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den store sexatlet jeg er, så besvarer jeg selvfølgelig spørsmål på en seriøs måte til dere som vil vite mer om dette temaet:-) Vi aksepterer ikke perversiteter og uthenging av personer her inne... ha en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sweetie;-)

Glad i deg og jeg er så veldig glad for at du er en slik stor sexatlet.. *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

stakkars deg.du har seriøse fritidsproblemer og personlighets forstyrrelser

Skrevet

Unnskyld meg anonym! Kan du begrunne hvorfor du sier det? Eller er du en av de pinglete surmusene som bare MÅ overføre din egen dritt på andre?? Sikker på at du er samme stygge padde fra krangle! Skjerp deg!!!!!!!

Skrevet

du er så stygg at det er helt kvalmt både når du er innlogget som yppert og når du er villungen!!!

Skrevet

Hvor dum er det lov å bli anonym?

Det er helt umulig at jeg og Yppert er samme person. Vi er riktignok veldig glade i hverandre, men vi har ikke fusjonert og blitt til en..

Du er et klassisk eksempel på et menneske som er så misfornøyd med seg selv.. Du overfører dritten til andre for å klare å holde deg oppegående.. Jeg tror du bør ta deg en tur til fastlegen å få henvisning videre til noen som kan hjelpe deg.. Ikke vet jeg hva som feiler deg, men at du er stygg og kvalm er helt sikkert.. ;-)

Skrevet

VOKS OPP A SMÅUNGER!!!!!!!!!!!

Skrevet

ROPER DU TIL DEG SELV ELLER??

Det er du som er barnslig anonym ;-) Har du ikke noe bedre og mer fornuftig å komme med? Skjerp deg!!!!

Skrevet

hello babe:-) (wildchild ja) Det er da ikke med måte hvordan det anonyme skrukketrollet får lov til å herje her inne på sidene!!! Jeg tror faktisk hun roper om hjelp for sine lidelser og lar sinne og frustrasjoner gå ut over oss normale elskende personer:-) Tusen takk for at du er så utrolig god og herlig wildchild!!!! vill og gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal eter deg!!! Vi bare MÅ møtes igjen snart:-) *smaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Det er bare å slenge seg i bilen ved første anledning Yppert.. Jeg er hjemme jeg ;-)

Savner deg noe helt utrolig også!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Gleder meg til masse heftig og vill sex neste gang vi møtes også wildchild:-) håper du får en kjempefin dag!!!! savner deg og vill og gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Mmmmmm.. Du vet hva jeg blir når du prater slik..; D

Jeg er jo bare helt ufattelig vill og gaaaaaaaaaaaaal etter deg også!!!!

Jeg har bare lyst å gjøre og oppleve alt med deg!!!!

Håper du får en strålende dag også! *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

• 3 uker senere...
Skrevet

arggggggggggggghh.. at jeg ikke har sett den før nå da:-) beklager wildchild!!! Vi får ta igjen med dobbel sexaktivitet, nestegang vi møtes:-)

veldig glad i deg!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Hehe... Det er helt i orden, bare du gjør opp når vi møtes ja!!! Noe jeg håper blir til helgen....hehe.. I`m dreaming!!!! Veldig glad i deg også!!!

*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...