♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Ifølge rutetabeller så går siste buss hjem kl 22.50... Det er da vel aaaalt for tidlig.... eller? Hvor lenge har dere tenkt at ting skal holde på? Og så kommer årets teiteste spørsmål.... Hva i alle dager kan ei bondejente som meg ha på seg på en kveld i storbyen uten om bunad:)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 til og med jeg som ikke skla være med (så sant jeg ikke dukker opp i en hemmelig eske) kan si at ti på elleve er litt i tidligste laget... skla ikke dere på skravletur? dere er IKKE ferdige til halv elleve.... men ta på deg bunad det er stas! :-)
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 ALT for tidlig. Går det ikke nattbuss eller noe sånt??!!! Bunad er jo veldig flott da. Liker det bedre enn alle forslagene om å stille i nettoen.. ;-)
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Oi, det var tidlig det!! Sier som Gummelillan - går det ikke nattbuss? Hva med tog og taxi? Eller en snill onkel som kommer og henter deg i byen? Eller overnattings hos en grei venninne? Eller eller eller....? Forresten så tror jeg du spurte om hvem som kom kl. 18? Jeg er der helt sikkert da! For å ta i mot folk (eller skravle og drikke, som mannen min ville ha sagt). He he.... Hvis du vil være helt sikker, kan du jo maile meg mobilnr. ditt så sender jeg en SMS. Jaja, jeg vet hvordan du ser ut, så når jeg ser deg på vei inn, roper jeg med ekstra høy stemme "Snuuuuuulder"!!!! Antrekk: jeg ville også heller ha valgt bunad fremfor keiserens nye klær og høye støvletter... Neida, jeg går sikkert i sort bukse eller jeans og topp/blazer. Litt sånn lørdagskveld på byen.... Hmmm.... eller kanskje skjørt. Huff, nei jeg vet ikke. Ikke silkekjolen fra 80-tallet i hvert fall. Ble du noe klokere nå?
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Klokere ble jeg nok ikke, men jeg er jo blond.... utenpå!!! Nei synes det er faderlig tidlig skjønner dere!! Men saken er at det går kun "nattbuss" lørdag og søndag (kl 00.50) Toget går heller ikke spes. sent i våre trakter. Taxi til Øvre Romerike kommer kjapt på noen tusen... og de pengene trenger jeg jo til vin Oslo-venninner har jeg ikke.. heller ikke snille onkler.... Hmmm... må overtale gubben til å ta inn på hotell og holde av en plass i armkroken!!!! Klær ja!! HIHI... bunaden skal nok få henge hjemme ja! Er så gørrande kjedelig å pusse søljene! Sender deg en mail jeg tenker jeg.....
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Kjære blondine!! Det er jo lørdag hvis bussen går kl. 00:50!! Nattbussen går vel ikke natt til søndag og mandag?? Hilsen blondine 2
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 kan du ikke bikke i en moden gjesteseng?
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2006 Kjære blondine 2..... du har jammen et poeng der ja!!!
Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Har du sjekket toget? Enten til Lillestrøm, Kløfta, Jessheim eller flytoget til Gardermoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå