Gå til innhold

Når på døgnet startet deres fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har INGEN rett til å klage eller være utålmodig, siden jeg ennå har 5 dager igjen til termin... MEN jeg har nå gått i 2 uker med 2 cm åpning, etter en natts opphold på føden med mistanke om sv.sk.forgiftning (alt var fint:) Hadde da regelmessige kynnere som ikke ble rier... og alt bare roet seg. Veldig. For her skjer det ingen verdens ting... :-) Andre i samme båt?

Men når på døgnet startet deres fødsel (dere som har født før, da)?

Har jo lest at de aller fleste fødsler satrter om natta... min forrige gjorde også det. Og jeg kjente ingen ting annerledes på dagen før, ingen "tegn" (annet enn at slimproppen antakeligvis gikk et par uker i forveien, og at jeg hadde en liten blødning noen få dager før).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min første startet det med vannavgang på ettermiddag. Rieene startet litt senere samme kveld. Fikk ingen andre forvarsel enn at slimproppen gikk en drøy uke i forveien...

Skrevet

Min startet sent paa ettermiddagen uten noen annen forvarsel:-)

Skrevet

Min første startet kort tid etter jeg hadde lagt meg.

Den andre hadde en lang maserie periode først. Men tok seg opp på kvelden, da skjønte jeg noe var på gang. Men riene ble ikke smertefulle før ut på morningen.

Skrevet

Jeg har heller ingen rett til å klage, med mine 9 dager igjen til termin..

Men etter flere døgn med maserier og sinnsykt nedpress begynner jeg å bli en smule lei ja!

Forrige gang (8år siden) hadde jeg noen små kynnere nå og da, men ikke ett eneste tegn til at noe var igang før det virkelig var det.

Våknet i femtiden på natta av noen rier, men sov litt innimellom til de tok seg opp rundt syv på morningen.

Var hjemme til det var rundt 10 min mellom og dro da på føden, snuppa kom klokken halv ni på kvelden.

Dette var åtte dager før temin og jeg var jo førstegangs så jeg ble aldri lei den gangen (fikk jo høre at man mest sannsynlig gikk over da)

Nå har jeg på en måte forberedt meg på å få litt før, å jaggu skal du se at jeg kommer til å gå over!!!

Jeg har også 1-2cm åpning, men det kan man gå lenge med i følge jordmor.

Skrevet

Jeg begynte med veer, fredag kl. 22, jenta var ute søndagsmorgen kl. 04.30.

At du har 2 cm åpning er helt normalt for en 2. gangsfødende, dette kan du lese mer om i Gravid bladet som er ute for salg nå.

Skrevet

Min startet kl 01.00 om natten. Ingen forvarsel. Kl 07.00 var babyen ute

Skrevet

Jeg våknet i sånn 5 tiden (på natten) av noe som kjentes som mens-smerter. klokken 10 (på morningen) var gutten min ute!

Jeghar også en følelse av at de fleste fødsler starter om natten!

Skrevet

Min startet tidlig på morgnen... Sånn 5 halv 6 tiden tenker jeg... Da våknet jeg og skulle på do, men så sluttet det aldri og renne, og vannet hadde begynnt å lekke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...