Trollmora Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Håper dere har hatt et fint treff da jenter! Tårnfrid og Trollmora må passe karrieren og jobben sin, så da håper jeg dere har kost dere for oss også )
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå det er derfor det har vært så stille.... jeg har hatt fest med alle som jobber, mens de andre har vært hos phantomet.... jag fattar! Da har det vært toppen for de andre, og jeg har ligget øverst på innleggslisten! Med andre ord, en relativt god dag...jippi!
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Tårnfrid? Mener du meg da eller..... Urtete... eller Little Miss Naughty... eller...........? Ha et fint treff, dere andre!!
Trollmora Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 Måtte bare gi oss yrkesaktive et skikkelig nick da vet du:o) Vi som ikke kan rusle på barseltreff midt i arbeidstiden, trene midt på dagen for så rusle på det velassorterte supermarkedet for å handle inn til en treretters hverdagsmiddag som selvfølgelig blir lagd fra grunnen!
phantomet Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Visst har det vært hyggelig på treff! Skjønner godt om dere blir litt misunnelig altså! Jeg blir stadig kjent med nye flotte damer... Hurra for det!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 missunnelige er vi jo ikke, for vi unner vår venner kun det beste, men at vi gjerne skulle vært der, vel- det er ikke til å stikke under en komode... så bra at det var kosleig!!!!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå