Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal treffe en kompis i dag, og han er grusomt ille til å klå og klemme på magen min. Jeg vil liksom ikke være uhøflig, men jeg blir i skikkelig muggent humør over at han bare tar seg den friheten. Jeg synes det er skikkelig ekkelt! Noen tips om hvordan jeg kan si ifra på en allright måte?
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg vet heller ikke hva man skal si, men du kan spøke det bort med å klå på hans mage...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Har tenkt på det, men han mangler et par antenner, så jeg tror virkelig ikke han ville tatt poenget...!
Love2bemom Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Si at du synes det er ubehagelig når det blir så mye...så enkelt...
Mille-k Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Har en sånn kompis og, men han har antennene i orden da. Jeg har sagt rett ut at han må slutte med det, fordi jeg synest det er ubehagelig. Han tok det helt greit. Så si det rett ut du.
SpongeBob Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Sist klarte jeg omsider å si fra til en kollega, og hun sluttet, men da jeg så ble gravid igjen var det nesten vanskeligere. Nå spør hun nemlig "får jeg lov...?" med et sånn skikkelig bedende blikk at jeg ikke klarer å være vrang og si "NEI, hold labbene dine unna magen min!" Huff, slem er jeg, men jeg er så glad hun slutter neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå