Gå til innhold

Har nok mistet (samme som 1.tri)


Solskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Oppdaget blod i dag morges, og nå har det bare fortsatt å blø.

Tjukk, klumpete, blodig utflod (sorry detaljer)

 

Er ganske lei meg nå. Sitter her og gråter.

Sendte melding til mannen min for en stund siden, men han sitter i et møte og får vel ikke sett meldingen før om en stund.

 

I en helg varte lykken denne gangen.

Føler meg ikke helt klar akkurat nå til å bare begynne på nytt med en gang, samtidig som jeg har veldig lyst på sommerbarn...

Har hørt at det er lettere å bli gravid etter sa siden kroppen fortsatt produserer hcg...

 

Ville så gjerne, men jeg får bare jobbe meg gjennom det. Får bare tenke at dette er kroppen sin måte å ordne opp med et embryo som ikke var levedyktig likevel.

 

Håper å komme tilbake i gamet om ikke så altfor lenge...

August er også en fin måned :)

 

snufs snufs

 

Ikke meningen å ødelegge stemningen her inne, måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Trist å høre dette her. Vil fortelle min historie og håper den hjelper litt. Jeg venter min 3 nå. I første svangerskap opplevde jeg det samme som beskriver og fikk klar beskjed fra legen av jeg hadde mistet. Ble sendt på utskrapning, men ble da sendt hjem igjen uten det i sjokk. Jeg hadde en til der inne. Jeg fortsatte og ha blødninger, men fikk en frisk gutt, som er 6 år idag. Jeg blødde litt i begynnelsen av mitt 2 svangerskap også, men det gikk fortere over, og nå er han en frisk gutt på 2 år. Jeg begynte å få blødninger i september etter å ha visst at jeg var gravid en helg jeg også. Da mistet jeg desverre. Jeg visste heller ikke om jeg skulle tørre å prøve igjen med en gang, men vi bestemte oss etter å spurt forskjellige leger på å satse videre. Og nå sitter jeg her, gravid i min 6 uke. Jeg fikk ikke noen mens imellom, trodde egentlig ikke at det skulle gå, men det var altså mulig. Håper på det beste for deg, og skulle det være negativt så er det bare å prøve igjen med en gang, men bare om du er klar selvfølgelig. Hjalp iallefall på humøret mitt. Lykke til. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Føler med deg. Så trasig! :-( Men tenkte akkurat det samme, det kunne vært to? Uansett - det er gjerne en grunn til det dersom man mister. Hold motet oppe. Du kan bli gravid, så da går det nok fort på neste forsøk igjen=) Trøst deg med at du vet du kan bli gravid! :-)

 

Lykke lykke til!

 

Krepsemor -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...