mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 nå har jeg et problem, så nå må jeg stenge ned alle program.... Så står man der da på motorveien, fordi det passet bilen å få et problem og da kunne den ikke annet enn å stoppe. Av og til blir jeg litt sint på denne pc`n. For mannen min sier at den gjør jo bare det du bestemmer at den skal gjøre.....Ha, denne røveren av en laptop lever helt sitt eget liv.... Det kan jeg bevise. Kanskje det sitter en sånn søt liten mann inni pc`n. Sånn som han inni hodet til han i "man in black".
Trollmora Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Tenk hvis du akkurat hadde giret fra 3. til 4.gir og det lille timeglasset plutselig hadde dukket opp i dachbordet? Pause -pause, la oss tenke oss litt om før vi avgjør det er det beste akkurat nå????? Tenker resten av køen hadde vært like bli )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Ja det hadde vært noe.... Et lite øyeblikk bare bilen min må bare tenke seg om litt. Jeg har også alltid vært så fasinert av at man må trykke på START for å SLUTTE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå