Gå til innhold

Når kommer Buggisen med alle fire hjulene store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo plent umulig å kjøre den som den er nå i slaps og snø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du Buggis gjennom forrige vinter? Har kjøpt nå og babyen kommer i april. Har mailet med Bugaboo og de sier til meg at de nye hjulene kommer i januar/februar, men de har ikke satt noen eksakt dato. På en barnevognmesse har de visstnok sagt at de kommer i desember. Det er derfor litt usikkert når man kan regne med å gå kjøpt de store hjulene.

Skrevet

Kan man da montere store hjul på buggiser kjøpt før?

Skrevet

her kommer de visst i januar. men hvis snøen kommer først er det jo bare å flytte styret over på den andre siden? å bruke de små hjula bak, og de store foran i stedet. skal være bra det.

Skrevet

Ja, det skal være ekstrautstyr og man skal da kunne bruke dem på buggiser man har kjøpt før. Man kan da enkelt variere mellom de små lettkjørte og de store for vinter- og skogbruk.

Skrevet

Testet min ifjor med de store hjulene foran og de små bak. Syns ikke det fungerte helt optimalt. Det var fryktelig mye snø, så det kan hende alle andre hadde like store vanskeligheter. Jeg gleder meg til de nye hjulene kommer. Tror det uansett vil fungere bedre.

Skrevet

oki, har ikke prøvd, ble bare vist det i butikken. vi står mellom den og simo kombi... liker egentlig å ha litt tyngde på vogna ved snø jeg da. kan tenke meg d er mer stabilt. men er kjempeusikker. så er jo simo finere. vanskelig..

Skrevet

Alle fire hjulene blir jo ikke store da, de blir bare litt større enn de små hjulene er nå, men så sitter de helt fast... Jeg fikk opplyst om at de kommer i desember, men det gjelder sikkert ikke Norge da, som Milva76 sier kommer de sikkert hit i januar/februar (men det er jeg ikke sikker på..)... Hvis det ikke er uhorvelige mengder snø og slaps kan du jo vippe styret over da, og kjøre med de store hjulene foran, eller dra den etter deg på bare de store hjulene... Men - det blir nok godt med nye vinterhjul :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...