dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 eller kan man bare sitte her å ha det hyggelig og drikke te og sånn?
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 NEI til husmorting... JA til alt annet!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 det var i grunnen det jeg lurte på... takk skal du ha! har du noe sjokolade til overs?
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Mmmmm... sånne maiskuler med sjokoladetrekk!!! Du kan få noen... jeg slanker meg serru...hehe...
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 åhh de er gode de! jeg har ikke en dritt... eller.... jeg har is, men jeg er jo så kald. vil ha sjokolade!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Skal vi se...husmorting, husmorting...nei.... står det under H i ordboka??? Jeg kan ikke finne betydningen... Jeg får prøve å søke på nettet da. Husmorting.....hmmmmm
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2006 jeg prøvde å google det.... fant ikke en dritt så da blir jg sittende :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 ... dessuten fant jeg en pose M! jippi!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Da finner sikkert ikke jeg noe mer, da sjenker jeg en kopp til med kaffe. Også bruker jeg tiden her mens Knerten sover igjen. Han har stort sett vært våken i natt, men han er tydelig sliten han også. Sover for andre gang i dag.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2006 min lille jente sovna på gulvet så da kan jeg ikke støvsuge heller :-)
Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Heldigvis blir du ikke skalpert her på Modene hvis du ikke gjør husmorting - men på Skravle, der bør det dufte grønnsåpe, eplekaken skal stå i ovnen og spre liflige dufter mens du stryker og bretter og legger bort familiens tøy... c",)
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Hahaha... det var beskrivelsen på meg da jeg var ung 3-barns mor som lekte voksen....
Reveenka Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Litt sånn 50-talls kjønnsrollefordeling er visst blitt litt "i vinden" igjen, har jeg hørt/lest i avisen- det bekreftes hvertfall i en del innlegg på skravle. Så kan vi rødstrømpene sitte her med hybelkaninene våre og skålene med grønnsåpe godt gjemt under sofaen eller hjørnebordet c",)
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp... hvis huset mitt ser ut som bombenedslagsområde... noe det gjør stadig vekk.... og jeg får uanmeldt besøk.... da bråsetter jeg fram skurebøtta og sier søtt: Så fint at du kom akkurat nå.... da slapp jeg å vaske....
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #17 Skrevet 31. oktober 2006 Har alltid skurebøtta stående lagelig til itilfelle det dukker opp noen:)
Karomamma Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Fytti katta for et bra tips, Snulder! Det med skurebøtta skal jeg huske, hi hi.....
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 Jaa.. sitter her og dibber med min påskegule skurbøtte ved føttene... Alltid beredt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 31. oktober 2006 #20 Skrevet 31. oktober 2006 Det er det beste tipset jeg har hørt på lenge. Det skal tas i bruk umiddelbart!!!!!
♥Snulder Skrevet 31. oktober 2006 #21 Skrevet 31. oktober 2006 Av en eller annen merkelig grunn Tonetroll... så har jeg fått det for meg at du er superhuslig.... *skratter* Tulla bare... jeg tror du er en slik avslappa type som tar ting som det kommer... Som du skjønner så har jeg dannet meg et bilde av de fleste her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå