Gå til innhold

må man gjøre husmorting?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kan man bare sitte her å ha det hyggelig og drikke te og sånn?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI til husmorting... JA til alt annet!!!

Skrevet

det var i grunnen det jeg lurte på... takk skal du ha!

 

har du noe sjokolade til overs?

 

Skrevet

Mmmmm... sånne maiskuler med sjokoladetrekk!!! Du kan få noen... jeg slanker meg serru...hehe...

Skrevet

åhh de er gode de!

jeg har ikke en dritt...

eller....

 

 

jeg har is, men jeg er jo så kald. vil ha sjokolade!

Skrevet

Skal vi se...husmorting, husmorting...nei.... står det under H i ordboka???

Jeg kan ikke finne betydningen... Jeg får prøve å søke på nettet da.

 

Husmorting.....hmmmmm

 

Skrevet

jeg prøvde å google det.... fant ikke en dritt så da blir jg sittende

:-)

Skrevet

... dessuten fant jeg en pose M! jippi!

Skrevet

Da finner sikkert ikke jeg noe mer, da sjenker jeg en kopp til med kaffe. Også bruker jeg tiden her mens Knerten sover igjen.

 

Han har stort sett vært våken i natt, men han er tydelig sliten han også.

Sover for andre gang i dag.

Skrevet

min lille jente sovna på gulvet så da kan jeg ikke støvsuge heller :-)

Skrevet

Heldigvis blir du ikke skalpert her på Modene hvis du ikke gjør husmorting - men på Skravle, der bør det dufte grønnsåpe, eplekaken skal stå i ovnen og spre liflige dufter mens du stryker og bretter og legger bort familiens tøy... c",)

Skrevet

Hahaha... det var beskrivelsen på meg da jeg var ung 3-barns mor som lekte voksen....

Skrevet

Litt sånn 50-talls kjønnsrollefordeling er visst blitt litt "i vinden" igjen, har jeg hørt/lest i avisen- det bekreftes hvertfall i en del innlegg på skravle. Så kan vi rødstrømpene sitte her med hybelkaninene våre og skålene med grønnsåpe godt gjemt under sofaen eller hjørnebordet c",)

Skrevet

Jepp... hvis huset mitt ser ut som bombenedslagsområde... noe det gjør stadig vekk.... og jeg får uanmeldt besøk.... da bråsetter jeg fram skurebøtta og sier søtt: Så fint at du kom akkurat nå.... da slapp jeg å vaske....

Skrevet

Har alltid skurebøtta stående lagelig til itilfelle det dukker opp noen:)

Skrevet

Fytti katta for et bra tips, Snulder!

Det med skurebøtta skal jeg huske, hi hi.....

Skrevet

Jaa.. sitter her og dibber med min påskegule skurbøtte ved føttene... Alltid beredt!

Skrevet

Det er det beste tipset jeg har hørt på lenge. Det skal tas i bruk umiddelbart!!!!!

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn Tonetroll... så har jeg fått det for meg at du er superhuslig.... *skratter* Tulla bare... jeg tror du er en slik avslappa type som tar ting som det kommer...

Som du skjønner så har jeg dannet meg et bilde av de fleste her inne:)

Skrevet

Heia vaskebøtte trikset ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...