25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Min er nå 3mnd og 16 dg og spiser som en hest på natta. Legger seg engang mellom 1830 og 2030 på kvelden for så å våkne igjen etter 2-4 timer for pupp. Sover i 2-4 timer for pupp igjen hele natta så min sover lite synes jeg. Tror noen dette er riktig? Evig trøtt begge to når han våkner sånn på natta...Må hente han og legge han ned igjen og det er slitsomt å stå opp hele tida, jeg klarer ikke sove med han ved siden av meg heller...bare en sjelden gang når hverken han eller jeg enser at han er ferdig med spisinga Heldigvis er gutten vår veldig blid og våken når han først har stått opp for dagen i 7 tida. Sover ett par gode lurer på dagen. Ting var bedre før, da spiste han klokka 2300 og 0400 for så å sove til 0800...alt er bare kaos nå. Noen som kjenner seg igjen???
så var vi 4 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Martin våkna også opp flere ganger pr natt når han ble rundt 3 mnd. Det endte opp med at vi regulerte maten han fikk om natta (100 ml) og nå sover han som regel rundt 7-8 timer før han våkner og skal ha mat igjen.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Mener du at dere gir han mere på natta? Aner ikke hvor mye jeg gir min lille, men han har begynt å ta begge på natta også nå...
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 slik er synnøve også, men hun har litt puppenekt om dagen, vrir seg unna, følger med på alt og alle i stedet, så tror ikke hun får spist seg skikkelig mett på dagtid, og tar det igjen på natta. skikkelig slitsomt, men håper bare at det går over snart... begynte for 3 uker sia,nå er hun 4 mnd +1 uke. har ikke noe råd, bare ville si at du ikke er alene. lykke til.
så var vi 4 Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 nei (hehe litt uheldig formulering), Martin kunne spise opp til 170 ml om natta pr gang, så vi regulerte det ned til 100 ml. HS sa han hadde snudd matdøgnet sitt, så vi snudde det tilbake. Martin spiste nesten ikke noe på dagtid da...
så var vi 4 Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Det med at han tar begge brystene må du bare nekte han eventuelt...
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jo, takk. Trodde dagene var begynt å bli enkle, men dette startet plutselig for en uka siden. Ikke har han ofte avføring heller. Max en gang i uka, kanskje bare hver halvanna uke, men nekter å ta flaske-spesielt med malt. Hyler. Han spiser mye på dagen også, men øker ikke masse i vekt for det. Veldig aktiv på dagen
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 nei, du er ikke alene nei! her har vi det helt likt og har hatt det i endel uker nå, han er 4,5 mnd.... Nå begynner den verste puppenektinga på dagtid å gi seg (blitt bedre de siste 4 dagene), og måltidene på natta å minke. Nå spiser han hver 4. time ca på dagen, og litt oftere sent på dagen. Forrige uke innførte vi (holder på å innføre enda) et grøtmåltid på kvelden ca kl 18, og jeg tror det hjelper litt. Han har ihvertfall sovet lengre strekk av gangen på kvelden. Ikke våknet så mange ganger. Skrulla84*og Synnøve=): det er som jeg skulle skrevet det selv!!!!! Trodde liksom det skulle bli bedre med søvnen ved 3 mnd jeg, men her var det omvendt! Han sov natta rundt (20-06) i nesten hele sin 3. levemnd, men omtrent den dagen han ble 3. mnd sluttet han med DET. great!
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Kjenner meg HEEELT igjen. Min gutt er 3 måneder + 21 dager, det er akkurat sånn. Han har begynt å bli litt nysgjerrig på dagen, som noen andre også skrev her, så lurer på om han tar det litt igjen på natta. Jeg har også gitt litt mme av og til på kvelden når han har vært helt slitsom, men tror kanskje det ikke er så helt lurt fordi nå er han så utålmodig ved puppen. Forventer at melka skal komme med en gang, det gjør den ikke hos meg. Så ligger han der og lager masse klagelyder (slik oppfatter jeg det ihvertfall), slipper puppen, griner litt, tar tak igjen osv. Slitsomt ja. Er det dette som er puppenekt? Kanskje ikke noe trøst, men du er ihvertfall ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå