Gå til innhold

Andre som er i strålende form like før termin???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke det her... Har den siste tiden vært i eksepsjonelt god form, sover som en stein 8 timer hver natt (ikke opp på do engang) og har absolutt ingen vondter eller plager. Har blærekontroll så det suser, ingen halsbrann eller murringer lenger... Hm. 5 dager til termin, men føles som det er uendelig langt unna....

Er jeg innbilt gravid, eller? Kanskje bare litt oppblåst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var akkurat slik sist, og er akkurat slik nå! Deilig!

Skrevet

Jeg er i super form, jeg, men har vært det hele graviditeten da, ikke bare nå på slutten. Kjeder meg bare litt...

Skrevet

Du sier noe.... var sånn sist, jeg også. Føler egentlig jeg fortjener det, for starten på mine svangerskap er begredelig, he he.

Får bare nyte det, og lade opp batteriene :-)

Skrevet

Vist man ser bort fra bekkenløsningen min har jeg ikke vært i bedre form på mange mange uker ;)

Skrevet

Er også i strålende form og har vært det som høygravid med de forrige to også. Løper ikke akkurat opp bakker etc. men ellers ingen plager. Men det er vel helst slik det skal være også.

Skrevet

Bra :-)

Venninna mi sier jeg kommer til å gå laaaangt over siden jeg ikke "lider" ennå, he he. Hun sa at man er så lei og har det så fælt slik at fødselen skal føles som en lettelse.... Derfor begynte jeg å lure litt på denne glimrende formen min! Har ikke en hemoroide eller et strekkmerke en gang, og nada vann i kroppen....

Skrevet

Jeg er også frisk som en fisk ( bortsett fra at jeg har vært forkjøla i over en uke, men det har jo liksom ikke noe med graviditeten å gjøre).

Har vært frisk hele svangerskapet, det eneste symptomet er magen ( som ikke engang er stor).

Jeg kjeder vettet av meg! Går bare og venter... Argh, skal dette ingen ende ta. Regner med at jeg må gå over tiden, typsik min uflaks.

Nåja, ser jo det at jeg ikke har mye å klage over. Så jeg skal bare holde munnen min og kjede meg i stillhet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...