6Ymamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! - Hvor mange gjester hadde du i dåpen? - Hvem av slektiningene ble bedt? - Hva slags mat serverte du? I den første barnedåpen jeg/vi hadde var vi nærmere 40...Jeg synes det er alt alt for mye.....Men (x)svigermor begynte å blande seg inn....Å da ble det bare fler og fler....
mamo82 *2 jenter* Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Vi skal ha ca 40, med smått og stort. Ja, det er mange, men det hadde blitt svært få dersom vi bare skulle bedt de nærmeste, siden vi har bare 1 søsken hver, jeg og sambo, og nesten ingen gjenlevende besteforeldre. Dessuten har vi god kontakt med våre egne tanter og onkler, så det hadde vært rart å ikke bedt dem på en slik dag. Vi har bedt våre tanter/onkler/besteforeldre, noen søskenbarn, noen venner og barnets oldeforeldre. Sambos bror og min søster er faddere. Har planlagt å lage et enkelt koldtbord selv, med hjelp fra mamma, svigermor og en onkel. I tillegg skal de lage en gryterett med ris til. Fant ut at vi sparer mange tusen på å lage det selv når det blir så mange gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå