Gå til innhold

nattesøvn!


kruta78

Anbefalte innlegg

vi legger jenten vår i 22 - 23-tiden. Er da oppe 1 eller 2 ganger for natten.

Når ligger deres beibiser seg?

Har vurdert å prøve å legge ham i 19-20-tiden, men er livredd for at han skal tro det er morgen kl04.00/05.00... -noen med erfaring på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

vi legger jenta vår også i 22-23 tiden. Da sover hun faktisk helt til kl. 07.30 ca. Varierer litt, men som oftest sover hun hele natta gjennom. Det er utrolig godt må jeg si. Når hun begynner å være mye våken på dagen, tenkte vi å prøve og legge henne litt tidligere.

Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Her sovner Lotte i ca 21.30tiden og da sover hun til kl 4-5 hun får da pupp og sover videre til 8-9..For bare et par uker siden sovnet hun ikke før i 24 tiden.Så det blir tidligere og tidligere..Håper snart jeg kan legge henne i 20 tiden, samtidig med storesøster..

Har lest et sted at det er lettere med rutiner når barnet er rundt 3mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elias blir som regel tidlig trøtt. før vi stilte klokka, tok han ofte kveld mellom 18 og 19. hvis vi ikke la han da, ble han overtrøtt, og ville bare sitte i armene og få kos til sent på kveld (22 tiden). håper på å få utsatt kvelden litt nå da. for blir tidlig med 17-18 tiden.. rekker jo ikke å tenke på å få badet han før han slokner eller blir grinete. ikveld var vi på kjøpesenter og kom hjem kl 19.30. da har han duppet litt innimellom. fikk pupp kl 21 (det er sen kvelds til han å være, så kanskje?? :P)

 

når han har spist kvelds ca 18.30, har han pleid å våkne kl 03.30 for mat, og kl 07. deretter slumrer vi til 09. i det siste har han sovet rundt et par ganger også. natt til søndag vekte jeg han kl 05 (eller 06 før vi stilte klokka) da hedde han ikke spist på 12 timer! så tror ikke du trenger å få mye slit fordi om hun legger seg tidligere. er jo litt godt med litt voksentid da, spør du meg;) kan sitte å snakke på dib og greier, tihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg rundt åtte og sover til rundt ni. Spiser ca kl 22 og kl 04. Soveklumpen koser seg sååå i senga si... Og skikkelig rutinedyr da!

Nå har jeg snart svart på alle innleggene på denne siden, så nå er det på tide for mammaen å legge seg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har lagt han litt seint vanligvis ( 11-12 tida ), og da har han sovet til i 7 tida, spist og så sovet til i 10-11 tida.

Men de 3 siste nettene har vært supre! Vi har lagt han 22.00, og han har sovet helt til 09.00 !!! Helt herlig :-) Så nå skal vi prøve å få han litt og litt tidligere i seng dag for dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. det er det mulig han gjør. Vi legger vår gutt ca 19.30 men det varrierer. Han våkner i 4-5 tia og vil ha mat og sover en time til og så er det hyl og skrik. Da vil han opp opp.Føt vibegyntemed tilegg på kvelden våknet han også 12 og 04 for så å stå opp kl 06.

Kommer ann på om d er morgenfugl eller ei. De skal jo etter hvet legge seg i 19 tia.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...