kvs79 Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Skulle hatt mensen på lørdag. Er aldri sen, så tok en QR g-test på lørdag ettermiddag. Der kom det opp en svaaaak strek (nesten usynlig, asså). Begynte å spotte på ettermiddagen og jeg tenkte at det var det. Sikkert et egg som har forsøkt å feste seg men ikke fått det til. Men jeg spotter fortsatt, ingen mens bare brun utflod. Hvorfor kan ikke bare mensen komme? Skikkelig irriterende å vente - vil jo bare bli ferdig sånn at jeg kan komme i gang med neste pp....
Gjest Tutt1 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje du faktisk er gravid????? Krysser fingre og tær for deg!!!!!
kvs79 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Nei, jeg tror ikke det. Har skikkelig ikke følelsen, liksom. Og forrige gang spottet jeg ikke i det hele tatt så tidlig - hadde en del blødninger, men det var først rundt uke 10. Men håper jo selvfølgelig - og jo lenger det går, jo flere forhåpninger får man jo. Da blir det ekstra irriterende når mensen bare har bestemt seg for å lure meg... Uansett, tusen takk for fingre- og tærkryssing! Lykke til du også!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hei Skjønner hva du mener. Jeg gikk selv nå 5 dager over, men i natt kom tante. Bruker vanligvis aldri å gå over. Jeg har testet flere dager nå, men jeg fikk neg hver gang. Tror det er mye som skjer med kroppen vår når man prøver å bli gravid. Og jeg vet jo at stress kan utsette mens, tror det var det som skjedde med meg. Lykke til uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå