Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Ser ut som jeg må ta fri fra jobb et par dager for å oppdatere meg.... Hmmm... det blir en evig runddans: Først tar man fri fra jobb og reiser bort fra heimen og DIB noen dager. Så må man ta avspasering for å lese seg opp. Når man kommer tilbake på jobb, er det så mye å gjøre at man blir kjempesliten og må ta en fridag igjen. Reiser bort og når man kommer tilbake, må man ta fri for å lese seg opp på DIB. Når man er tilbake, så er det mye å gjøre.... Og sånn går nu dagan
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 ha ha ha ... det er derfor det er så toppen med barselperm!
Urtete Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Har egentlig ikke tid til å jobbe når man er hekta på dibbing! )) Jeg sliter litt i dag, mange mye innlegg her + hektisk på jobb! Dårlig kombinasjon! ;-)))
Trollmora Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hva om vi ber moderator stoppe de som allerede har lagt ut tja hva skal vi si: 2-3 nye tråder siste døgn? Kanskje det er en mulighet for oss å holde seg oppdatert da? I tillegg til å jobbe og gjøre husarbeid får vi kanskje tid til å kjede oss litt? ....ikke?? ......nei det var en dårlig ide..... .....unnskyld! ...mye koseligere her enn kjede seg med jobb og husarbeid ) .
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 jaa... det er dette som er dagen... alt det andre er bare tidsfordriv mellom innleggene. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå