Gå til innhold

:( har sovet 3,5 timer i natt..:(


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Er helt knust.. Hvorfor får jeg ikke sove?? Jeg sover jo alltid godt.. Hadde to tisseturer, og etter den siste fikk jeg ikke sove.. Bare lagt og hørt på "puttringen" til typen.. Hjelpe meg, øynene åpner seg liksom ikke, kommer til å kræsje bilen eller noe i dag..

 

Dette unner jeg ingen altså.. Får ikke håpe det er sånn det føles med en liten baby i hus... *kvir meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som min natt! Jeg er helt i koma her jeg sitter på jobb, og enda er det halvannen uke til permisjon... Håper inderlig at babyen er roligere når hun kommer ut. Men det er vel mest magen som er i veien og forstyrre nattesøvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til min verden ;)

 

Sånn har jeg hatt det i 3 mnd og jeg er sykemeldt delvis pga meget lite søvn.

Man blir totalt satt ut av å ikke sove, så jeg håper du kan ta deg en liten lur iløpet av dagen.

 

For min del så gleder jeg meg til at ungen kommer ut, for da blir det i allefall en mening med den lille søvnen, akkurat nå er det helt meningsløst å ligge i senga med øye oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sove mye meir en 3,5 time... men sleit med masse halsbrann når æ la mæ... enda æ drak en liter melk før æ la mæ.... dermed mått æ ørtn ganga på do i natt... har i tellegg fått ondt på di utruligste plassa i natt når æ har snudd mæ... nå æ gjør fleire ganga i minutte kjennes det ut som... klar heldivis å overtal frøkna tel å lall litt i lamme mammaen i morres så æ fikk søv litt ekstra... men det kjennes ut som om æ har bidd kjørt over av en bulldoser i natt.... e dog ikke bidd flat da;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Stakkars oss... Så "bra" at det ikke bare er meg da, om en kan si det på den måten.... :) Søvn er så undervurdert altså, har alltid tenkt at til slutt så våkner en jo uansett i løpet av dagen, er det noe å stresse med liksom?? Men herregud, kroppen fungerer jo ikke, klarer ikke tenke en gang jo.. Vondt i hodet også.. Stakkars dere som er på jobb altså..

 

Håper dagen tar seg opp for dere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, søvn er undervurdert - man fungerer rett og slett ikke uten søvn. At man våkner i løpet av dagen, er en selvfølge, men i hvilken tilstand? Zombi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene om å sove lite, nei..

 

Sist jeg så på klokka var den over tre... og da var jeg så sur at jeg i hvertfall ikke fikk sove!!

- og klokka ringte 7 - da var det opp og få barna på skolen.. Så her sitter jeg på kontoret med smale øyne... Sulten er jeg også.. froooookost!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover veldig dårlig jeg også. Flyr på do, har kynnere, vondt i hoftene og finner ingen god liggestilling.

Jeg har vært sykemeldt lenge fordi jeg ikke hadde fungert hjemme hvis jeg ikke får slappe litt av når jeg trenger det. Legger meg med god samvittighet midt på dagen hvis det er nødvendig. og det er det stort sett hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om at det er mange av oss... Jeg har vært på do tre ganger i natt pluss at jeg var oppe to ganger å prøvde å kurere halsbrannen. Sov litt innimellom men det var ikke mye. Da jeg endelig sovnet skikkelig ringte vekkerklokken og det var på tide å stå opp og gå på jobb. Helt jævlig... Nå sitter jeg her foran pc'en å sliter med å holde øynene åpne og kjenner at jeg at hvis jeg lukker de for lenge om gangen så kommer jeg til å sovne :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først sovner, så sover jeg godt. Det er det å sovne som er problemet.Ligger lenge og vrir på meg før jeg endelig sovner. Er oppe et par ganger i løpet av natten, men sovner greit igjen. Før jeg fikk lillegutten som nå er 2(snart 3) var jeg veldig avhengig av søvn. men etter 3 mnd kolikk,der jeg omtrent ikke sov noe på nettene, så harr jeg blitt ganske herdet kan man si. Men det er viktig med en god natts søvn.

Håper det blir bedre til natten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det sånn i det siste, noe som er frustrerende da, jeg vanligvis har utrolig godt sovehjerte!

 

doflyinga plager meg ikke, sover mer eller mindre på vei til og fra do :)

har vært plaget med hovne, prikkende hender siste mnd, men er sluttet å våkne av det og :) sambo sier at jeg ligger og "spiller piano" i søvne.... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...