Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Idag har jeg sett bilde av Karl Teodor i avisen! Han er bare så vakker og nydelig da!! Var så rørende å se det lille underet som vi fulgte så tett på inne på BIM:-))) Og i tillegg så vet jeg hvem pappan hans er, tror han er noen år eldre enn meg og gikk i 3 klassetrinn over meg, kan det stemme at han er 64-modell? Men ditt navn var ikke kjent for meg, så vi må jo bare treffes snart da:-) Hadde vært hyggelig å bli flere fra Østfold :-) Og så har dere noen nydelige navn på barna deres:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 Skulle selvfølgelig stå MODEREN i overskriften:-) Her går det unna gitt...;-)
moderen Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hei og god morgen!! Står han i MD i dag? Og jaaaa, han er så vakker atte! Han vokser og trives, og volder lite bekymmer, bortsett fra litt trøske... Og enda er det 3 dager til termin... Så han er helt klart et under, ja! Det blir litt ekstra oppfølging av øynene fordi han fikk oksygen, og så får han fysioterapi pga at han var prematur, men utover det en helt vanlig unge, som vi fikk bli kjent med en del før skjema til 40 uker... Og nå kan vi snart begynne å speide etter tegn på "vanlig" utvikling... Det skal bli stas det også!! Jo da, manden er 64-modell - har vært på barnerov, er 10 1/2 mnd eldre :-) Er du egentlig herfra?? Hvis så, så kjenner du nok ihvertfall til etternavnet... Eller gikk du på Greåker Vgs?? Synes vi bør treffes snart, ja - er det fler her inne fra denna sia av bommen, eller er det bare deg og meg???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 Det er nok bare du og meg:-)) Men det er ikke så vanskelig å lokke hit noen av de andre...... Til Albytur eller lign....Jeg flyttet til din manns hjembygd da jeg var 8 og bodde der i 10 år, bodd i Moss siden:-) Har en bror som er ett år yngre enn din mann:-) Kjenner etternavnet ditt, men ikke fornavnet;-)
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Eller shopping ;-) Vi er jo veldig glad i en god unnskyldning for treff nesten sånn uansett vi da...
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Herregud, jeg trodde det sto "Morderen".... Men det gjorde det jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå