Gå til innhold

Når legger dere babyene for kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min snart 4 ukers gutt legger seg kl 9, på soverommet vårt. Og så er han oppe igjen for å få mere mm i 23 24 tiden og så gjentatte ganger i løpet av natten.

Sist jeg hadde baby var han i seng når vi la oss, men denne her begynner tydlig natten sin kl 21 (22 før vi stillte klokka).

Hva med deres baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 6 mnd. og har de siste 2,5 mnd. lagt seg kl. 19.

Første mnd. la han seg samtidig som oss.

Fra han var 2 mnd til 3,5 mnd. la han seg kl. 21.

Skrevet

Gutten min som er 5,5 mnd legger seg ca kl 19. Det har han gjort ca 1mnd nå. Før det la han seg ca 20.30 fra han var 3mnd til 4,5mnd.

Første mnd la han seg samtidig som meg. Og mellom 1 og 3mnd la han seg ca 21.30 :)

Skrevet

elias er 2 1/2 mnd, og viste fort at han tar natta i 18.00-1830 tiden (det var før vi stilte klokka da, så jobber litt med å forskyve kvelden for han. blir litt tidlig med kl 17 syns jeg;) har vært en nattamming, og frokost kl 7. har så smått begynt å sove rundt noen ganger nå:o)

Skrevet

MIna på snart 8 uker legger vi i 22.00/22.30 tida og hun sover hele natta:) Gjort det i litt over en uke nå.

I dag morres stod vi opp 08.30 ikke noe å klage på dette hehe... Hun blir ammet og gitt mme på flaske etterpå til hvert måltid

Skrevet

Mini på 4 mnd legger seg kl 20.00 og er oppe en gang på natta for mat, og våkner mellom halv 8 og 8 på morgenen :)

Skrevet

Gratulerer med babyen Fertila =) Vært uten nett lenge jeg,og tenkte faktisk på om du hadde fått eller ikke her om dagen...

Min lille på 8 uker legger seg 22/23 ca... og da sover han til mellom 5 og 8..varierer litt =) Så spiser han,og sover til i 9-10 tia =) Han tar natt tidligere dersom jeg legger han tidligere,men da våkner han flere ganger i løpet av natta...

Skrevet

Min er snart 6 uker og har tydeligvis arvet døgnrytmen fra faren sin som er et utpreget B menneske :)

I går sovnet han kl. 24 og ble ammet hver 3. time. Det er uvanlig, ellers pleier han ikke å sovne skikkelig før i 1-2 tiden, av og til ikke før halv tre, får melk 2 ganger i løpet av natten, av og til 3 og sover til 12-tiden neste dag.

Jobber med å snu døgnrytmen hans nå da jeg IKKE er et B menneske. Har forresten innstilt meg bra på hans rytme, men det er ganske mange rundt oss som ikke skjønner at det er slitsomt hvis de ringer før lunsj, selv om jeg har sagt at vi ofte sover lenge om morgenen. Dessuten er jo alle kontroller på hs i 9-tiden så det lønner seg nok å prøve å få han på en bedre rytme.

Skrevet

her var det mat kl 22.og hver 4 time på natta.men det var før lørdag.natt til i går var siste måltid kl 24,og han sov til 07!!!

i natt vekte jeg han 24.og han sov til 6.30.er 8 uker nå.håper dette holder seg egentlig.men vet fra erfaring at det trenger ikke det..

ammer ikke lengre jeg da. sover lengre på dagene også,så jeg tror han har arva sovehjertet etter meg =0)

Skrevet

Mathias legger seg 20.00 og sover til 08.00 :) Begynte med dette da han var 6 uker. Har ikke forandret seg etter vi stillte klokken heller hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...