Gå til innhold

Jeg er helt fastlåst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hissigpropp av mann, han blir så hissig for ingenting!! Han mener jeg blander meg inn bare ved å eksistere, fordi hvis jeg er i nærheten når han holder på med barnet kan det være at barnet ønsker kontakt med meg, og det tåler han ikke!! Men om morgenen må jeg jo gå forbi dem for å gå på badet hvis de har stått opp før meg. Jeg er så ulykkelig!! Har en så ustabil mann, jeg har aldri fred i meg, for jeg vet aldri når han blir sint (skikkelig sint!). Saken er at jeg har ytret så vidt ønske om å flytte, og da selvsagt ta med barnet, men han mener at jeg får aldri barnet uten kamp, han er klar for rettsak. Han er flink til å snakke for seg, og kan virke veldig grei for folk som ikke har sett mye av han. Jeg må være med ham, for det er overhodet ikke aktuelt å leve uten barnet mitt. Han har få venner, og barnet + jobben hans er livet hans. Han har vanskelig oppvekst og en hissig far, dette blir ikke et bra liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj dette hørtes ikke bra ut! Har du noe familie rundt deg som støtter deg evnt kan hjelpe deg i å flytte? Har dere prøvd å snakke om dette rolig? Hvordan det oppleves for deg i sånne situasjoner som du nevnte i innlegget ditt. Kan jo ikke vær noe hyggelig for han heller å være så sint å sur hele tia. Kanskje han kunne gått med på å prøve noe behandling som sinnemestring el noe?

Synes synd på deg jeg! Hvis han har psykopat tendenser så kretser jo hele verden rundt han, og det som betyr noe er at han har det bra!! tar ikke hensyn til andres følelser osv.

Håper det kan løse seg for deg!

Skrevet

Jeg føler med deg! Selv om du akkurat nå anser det som usansynlig at du går fra ham, kan du jo likevel ta kontakt med nærmeste krisesenter for å få noen å snakke med. Det er ikke sikkert at han kan hindre deg i å "få barnet uten kamp", mange menn kommer med slike trusler uten at de kan sette makt bak krava. Er du redd ham? Tror du han kan bli farlig for dere?

Ring krisesenteret, de kan helt sikkert gi deg råd - og så hjelper det jo å få snakke med noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...