Trollmora Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Ny dag med nye muligheter. I ettermiddag må Trollmora ut å kjøre i det varslede snøværet for å hente elgkjøtt. Håper trollungene godtar 2 1/2 time i bil etter full barnehagedag? Mye arbeid med å pakke og merke alt, men du verden så deilig å ha masse fint kjøtt i fryseren utover vinteren!
Mamma till 2 barn Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 God morgon, Trollmora!!! Älgkött ja, det år vi hos svigermor i helgen. Oh, vad gott det var!! Jag har faktiskt aldrig ätit älgkött förut. Så det ska jag äta mera av. Skulle du komma idag på träffen hos phantomet eller uteblir du? Det ska iallfall bli väldigt spännande att se alla mammorna. Nu måste jag gå o trösta min trötta son, som vaknade kl 4 idag. Hm... Ha en fin dag vidare...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen til deg og:-) Så herlig det hørtes ut med ferskt elgkjøtt!! Jeg måtte jo kaste masse fra ifjor, både elgkjøtt og dåhjort, da fryseren min røk.....men heldigvis så var den ihvertfall tett:-) Aldri så galt......
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen Trollmora! Godt med elgkjøtt da Nå har jeg vært i Mo!!! Skal hilse deg fra alle der oppe, jeg kjenner ca 300 av dem nå, he he. Og så fikk jeg til og med shoppet litt - IKKE på Domus...
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Åhh det hørtes godt ut! så flink du er... såklart de er klare for langtur i bilen... det er bare å skru på kardemommeby kjempehøyt... :-)
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Mmmmm.... sitter og smatter på en elgkarbonade fra i går:) Faktisk så er det det eneste av vilt jeg godtar å spise... er litt vrang i matveien kan man si!! Meeen:::: Her på landet kommer elgen hjem til oss og legger seg frivilig i fryser`n Er ikke det fint! Da slipper vi å kjøre så langt da veit du...hihi...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 God morgen til deg også...Elg er godt det, men du kunne ikke skaffet deg en lokal elg istedenfor da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå