Faylinn Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jepp, duket for nytt treff i Lillestrøm. Vi var vel 10 stk forrige gang, blir du også med denne gangen? :-) Ses i så fall på Egon i Storgata mandag 6. november fra kl 17.00, kom når du kan komme..
Faylinn Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 Dytter den opp for kveldsbimmere.. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hei! holdes disse møtene ofte? Jeg er bare 9 uker på vei men tenkte kanskje kunne være med på neste møte. Kjenner dere hverandre fra før? Kos
Faylinn Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2006 Jeg har vært i to forskjellige gjenger, for å si det sånn, for vi hadde en del treff for prøvere. De som skal treffes nå på mandag har møttes kun en gang før, for snart tre uker siden tror jeg. Kun et par stykker hadde sett hverandre før. Koselig om du slenger deg med neste gang! Blir sikkert en tre ukers tid eller noe til. Jeg er 19+5 i dag og den med minst mage til nå, men regner med at det kommer flere fra 1. tri snart! Prøv å dra med deg flere da vel. :-)
nicken Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Hei Takker for koselig svar skal prøve å få med meg flere Ha en fin helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå