-Helen- Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 jeg er i uke 40 nå, og har tidligere dvs for flere mnd siden klødd en del. nå klør jeg meg til blods....åå, såå irriterende!! ser jo ikke ut på armer og ben.
JGG&J Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Svangerskapskløe blir tatt veldig alvorlig! Jeg klør moderat men ble sendt inn for en blodprøve på fredag- har ikke fått svar enda (så regner med at alt var bra), fikk da beskjed om å "forberede" meg på igangsetting av fødselen om prøvene gjorde utslag. Ta kontakt men jordmor/sykehuset slik at du får tatt en blodprøve! Lykke til:)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 nærmer meg så smått.. har 25 dager igjen.. klør også en del, og har gjort det i noen uker nå.. klør for det meste på magen, håndleddene og inni håndflatene. Prøver å smøre med hudlotion og sånt, men ingenting som funker :-S
Meg&Lilleskatten Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Kløøør jeg å! Har klødd hele tiden utenom de midterste månedene egentlig... har kloremerker på magen fordi jeg klør meg i søvne..'hehe..* Bør jeg ringe jordmor kanskje? Hm.. Er 19 dager til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå