Gå til innhold

Føler meg ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye familie rundt meg men føler jeg mangler en mann i livet mitt.. Alle mine venner har type elr holder på med noen.. Hart vært så å si singel i 3år nå.. Har holdt på med 2stk men d ble ikke noe mer med de.. Men d er 2 år siden nå.. Blir sjalu når vennene mine forteller om alt som har med mannfolk å gjøre.. Sitter bare å jatter med, men jeg blir bare lei meg når de snakker om det... Jeg vet at plutslig kommer noen inn i livet mitt.. Men er så lei av å vente.. Jeg har det veldig fint ellers og stor trivst som mor, men det mangler en liten gnist for at livet skal bli VELDIG fint føler jeg..

Måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat korsn du har d.. :(

Skrevet

sett inn profil på match.com eller møteplassen e.l...

start å date.... det gjorde jeg... bingo! FIKK MEG MIN FREMTIDIGE MANN SLIK.....

Skrevet

Du er ikke alene........jeg også har det akkurat sånn!!!

Det er ikke så lett å drive å date heller når man er småbarns mødre....får håpe mr.perfect bare dukker opp på døra:)

Skrevet

har det slik selv

minsten er bare fem måneder og avhengig av pupp så kommer meg ikke ut heller

men lurer på en ting...

alle har jo et behov.hvordan får dere dere noe?

savner sex og intimitet også ikke bare en mann, og kjenner at jeg trenger det og når trangen kommer begynner jeg å spise sjokolade.så har skjønt at jeg bruker sjokoladen som subtitusjon for sex.

Skrevet

Traff x'en min på nettet, og han har vist seg å være den værste gutten jeg noen gang har vært borti!!! Hadde en egen evne til å få meg til å føle at jeg hadde samme verdi som skitten under skoene hans... Aldri at jeg tar sjansen på å treffe noen på den måten igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...