Gå til innhold

DRITTLEI!!! Er det noe galt med meg eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg endelig har fått vibrator,som fungerer di første gangene,så blir det bare tull igjen!!! Jeg bruker evigheter på å få en orgasme,og jeg får aldri flere orgasmer etterpå når jeg endelig har fått det heller......jeg føler jeg bare ligger der og venter og venter,mens sambo bare å ligger der å venter!!!! Er det noe galt med kjønnsorganet mitt eller,hva er det?????? Gleder meg til å ha sex(som blir sjeldent i.o.m at vi har 2 små barn),men det ender med bare nedturer,og jeg blir skikkelig lei me-vil jo ikke at det skal være sånn!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange som har det sånn!

Løsningen ligger ofte i å dempe forventingene. Prøv å ta det på sparket en kveld dere ikke har planlagt det. Eller prøv også å sette av tid kvelder hvor dere bare skal være sammen, kanskje ligge halvnakne under dyna og bare ta på hverandre; samtidig som dere har avtalt at dere ikke skal ha sex. Etter noen ganger kan dere kanskje begynne med å ta på hverandre med olje, mer intim kyssing og så kanskje oralsex? Etterhvert vil det nok plutslig være tilbake, bare IKKE stress det. La sex være sex, mens dere lar det viktigste dere har være kjærligheten.

Lykke til!

Skrevet

...og, du? Det er ikke noe galt med deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...