Gå til innhold

6 forlovere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det for teit eller?????

sinnsykt vanskelig det her..

tenkte ha fler enn en

har allerede en "hovedforlover"

men så har jeg lyst å ha fire andre venninner som det oxo..og spør jeg de fire må jeg spørre en femte..om ikke blir det rart...eh...what to do...

to av de fire er jo skålemesterinner..så kunne spurt om de to andre vil være forlovere ..men da har jeg ikke lyst å be hun femte om å være det, men da blir det rart igjen...ååååååå

ka dokk trur???

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

6 forlovere synes jeg høres litt vel mye ut. Hva med å ha de som brudepiker i stedet for? Vet det ikke er så vanlig, men hvorfor ikke?

Skrevet

gå etter meg opp brudegangen liksom..? eller bare være brudepiker...? hmm.. har jo 3 eller 4 tantebarn som skal være brudepiker oppver midtgangen..men det blir jo noe annet igjen.......

Skrevet

men sånn at de er brudepiker og har matchende kjoler eller lignende - på en måte bridesmades men bare hete brudepiker i stedet? hva annet kunne man kalt dem...??

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Da har du brudepiker. Hvorfor ikke ha de to skålemestrene som toasmastere og evt ha de to siste til å ta seg av gaveliste osv på dagen? Slik får de noen viktige oppgaver som viser at du setter pris på de og samtidig så blir det ikke noe press på at den femte må være noe viktig på den store dagen.

Skrevet

(skålemester og toastmaster er det samme, men det skjønte du sikkert ;) )

men det med gaveliste har jeg ikke tenkt på...! må man ha noen som tar seg av det også...? hmm..ja det er en ide,..virker som litt kjip oppgave, men..da har de hvertfall en!

hadde tenkt be en av de fem som forlover nr to uansett..(har prøvd å møte henne tusen ganger siste tiden for å spørre henne...men hun kan aldri..så jeg mister litt gnisten på å spørre ..hehe..men det er jo bare fordi hun er oppatt med å pusse opp i leilighet akkurat nå..så)

men så kan jeg spørre jente nr 4 og den femte om å ta seg av f ex gavene...

så:

2skålemesterinner

1forover nr2

2gavelistepåpassere..

??

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hørtes ut som en bra løsning. Da får alle en oppgave som gjør at de føler seg viktige på den store dagen :-)

Lykke til!

Skrevet

Takk for tips! Må tenke litt mer på det, men det er jo en fin løsning :)

Hva gjør egentlig de som passer på gavelista..sånn i detalj?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Pakker opp gavene og skriver ned hvem som har gitt gaven og setter de ut med kortene på et gavebord.

Veldig viktig oppgave og avhengig av at de som har denne oppgaven er ryddig :-)

Skrevet

Ok....om de er så ryddige av natur vet jeg ikke, men de klarer det nok...hehe..

takk for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...