Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 det eneste jeg har hørt han si er nam nam.. men ikke noe mer og det et par ganger.. bør han kunne si noe i den alderen? hva sier deres?
Line_78 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Vår er 9,5 måned. Han lager mest lyder, som mamamama og dadadada. Sier noe som ligner på hei (ei), hadet (ade) og natta (atta), men tror det er mest herming enda, ikke bevisst snakking. Så vil ikke påstå at han egentlig kan å si noe, men han kommuniserer jo masse allikevel da :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 gutten er 10,5 mnd og sier mamma, pappa, næhnæhnæh (som jeg i dag fant ut betyr nei) og dæh-dæh-dæh, som betyr der. da storesøster var 10 mnd så sa hun mamma, pappa og pus.
^..^--- Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 sier babba(pappa),av å til mamma og masse babling. Når hun er irriter og kjefter sier hu da da da da da da da...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Gutten min er 9 mnd. da. Men han sier mamma, pappa, dadda, dæh (og peker, det betyr dær), bæbæbæ... Osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå