Gå til innhold

Hjernekirurg fra Chicago;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2.25 på strømpelesten og med tennene fulle av koboltstål........tror ikke jeg hadde følt meg helt trygg nei.......:-)

Men noen forandrer da virkelig utseende til det bedre - Eddie the eagle ja:-) kontaktlinser og plastisk kirurgi kan gjøre underverker!!! Og han gjorde god figur som popstjerne i musikkvideo!!!

Jeg sitter her og ser på Gylne tider og ler så jeg griner.....så mange morsomme ting de tar opp.........tannregulering, dunjakker av ymse slag......mye tupert hår.......mange tv-helter......dette er hysterisk festlig! Har huset fullt av ungdom her i kveld, og har fortalt dem ca 5 ganger at de er født litt for sent hele gjengen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt å se at det ikke er noen her inne nå, utenom dritgrei hei hei (som er veeeldig ung ;-) og meg selv, som sitter med laptopen på fanget og ser Gylne tider, hi hi hi.......

Skrevet

Ååååå, for et hærlig program!!!!!!!!!!!! :)))))))

Dette var moro!!! :))))

Sitter med en goooood følelse etter å ha sett det,

samtidig som det føles litt vedmodig også......., vet ikke hvorfor.....

SUPERT var det iallefall, gleder meg allerede til neste søndag!!!

;o)

Skrevet

Kjempebra!!!! Måtte til og med legge fra meg laptopen jeg da. Gleder meg til fortsettelsen. Må bare gi all honør til Øyvind Mund for denne ideen. Dødsbra!!!

Skrevet

åååååååååååå, mimre-mimre-mimre..... gler meg til neste søndag! Kjekt at datra mi på 13 også kunne endel av sangane idag!

glade 80-tallet, ja, ditte va arti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...