Paula29 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Håper du har litt tid og at det ikke blir for mye masse frra min side... Venter jeg tvlinger? gutt eller jenta? skal føde i juni? Gleder seg min svigermor med nyheten?. Har litt probl. med henne :-( og kankje dette kan nærmer oss på nytt. TRenger virkelig å byte spesielt siste spørsmål. Takk på forhånd!
PlinkiPlonk Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Jøss fikk opp tvillinger for første gang, spurte flere ganger også. Visst det stemmer, ser det ut som du får 2 gutter:) Svigers er gla ja, over tid vil forholdet mella dere bli bedre. Har du vært i UL? Må få vite!!!
Paula29 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hjelp!!! Sier du det...hehehhe...alltid har var litt red at jeg kunne har fått tvilinger fordi både for mannen min sin familie har var mange gravide med tvilinger. ahhh...jeg gruer meg litt ellerede. Jeg har var på UL på fredad, men det var forsett litt tidlig å se pga jeg er bare 5 ukers på vei. Ser du at alt skal gå bra med barna? skal jeg føde i juni. Beklager at jeg spør mye, men det kan roe meg mye om jeg vet at alt skal gå bra med barna. Så snill du er!!!
PlinkiPlonk Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Ta dette med en klype salt, selv er jeg spådd både tvillingjenter, og noen har spådd ei jente. Det slettes ikke sikkert det blir to, kan og være att man ønsker det sterkt, det kan faktisk gi utslag på pendulereingen. samme visst man spår noen som har ett sterkt ønske om graviditet, kan å komme op att de er gravide, selv om de ikke er det. Det kommer sikkert til å gå bra bra i SV ditt, tenk heller positive tanker, å kos deg med å gå gravid.
Paula29 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Takk vennen dette roe meg litt. Jeg skal på UL igjen på neste fredag, da skal jeg fortelle deg om jeg for tvilinger eller ikke. Takk for tiden din!
Paula29 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for dinne ord, dem gjelper mye nå. Skal på UL igjen på neste fredag, da skal jeg fortelle deg litt mer på hvordan det har gått. :-) Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå