Gå til innhold

Kibimor og englejenta


2 på jorden og 1 i himmelen

Anbefalte innlegg

Tusen tusen takk for utrolig vakre ord i gjesteboka til Håvard. Tårene triller hos meg her nå. Setter pris på alt du skriver, og ja man kommer seg videre, men med en klump om hjertet, som er tung og bære. Men noen dager er det lettere enn andre..... Livet går videre selv om man ikke alltid er med.

Har lest historien din her inne og føler virkelig med deg, dette er noe ingen skulle måtte oppleve, det er så feil. Disse søte små, helt uskyldige og så vakre.

 

Tenker på deg og dine.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei igjen..

 

Takk for de gode ordene! Setter utrolig pris på dem..

 

Det er tunge dager for vi som har mistet.. Julen og alt den står for, barnas høytid, er tung når man mangler en, og det er et tomrom i familien. For oss er julen ekstra spesiell i år.. Natt til 1.juledag er det et år siden Johanna døde..jeg gråter bare av å skrive dette. Det er så tungt å være her uten henne nå.. Hun som skulle ha krabbet raskt rundt på gulvet, og lekt med julepapiret og undret seg over juletreet med alle lysene.. At vår lille Johanna som aldri fikk være her hos oss kan etterlate seg sånt et enormt tomrom er vanskelig for mange å forstå..men slik er det altså. Og vi som har mistet skjønner jo det, heldigvis.

 

Jeg håper dere får en så god jul som overhodet mulig!!

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...