gullklump Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hei og hopp! jeg har sett vognen på nettet og blitt helt forelsket i denne pakken, men selges den bare på et sted i hele norge? de ville ha nesten 11.000kr for heke komplettet! og siden dette er ganske dyrt så lurte jeg på om jeg kunne få litt råd av dere som har den om dette er en bra vogn?er det god kvalitet?romslighet? vipper vognen lett? hva anbelfaler dere? er det verdt pengene? tusen takk for hjelpen! klems
Blåbærlyng Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Har den ikke selv enda, men er helt overbevist og skal uansett kjøpe den!
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann, Vi har Bebe Confort High Trek! ) og er veldig fornøyd! Jeg ble også stormende forelska i den vogna første gang jeg så den, det var rett og slett kjærlighet ved første blikk (hehe ... ) og bare MÅTTE han den! (Jeg hadde kjøpt en annen vogn som jeg måtte selge igjen. Haha...) Men den er DYR! De selger den kun på Babykos i Norge. Babykos har 4 butikker som ligger i Sandvika, Skien, Haugesund og Bergen. Du kan vel også handle den på nettsiden deres. Vi var i Frankrike i påsken så jeg kjøpte den der. Jeg betalte 6-7000 for hele pakken! ) Du kan jo se om det er noen muligheter til å få kjøpt den på nettet derfra! Ellers så vet jeg også at de selger fjorårets modeller billigere! Det var tilbud på de fargene sist jeg var innom i Skien! Når det gjelder kvalitet så syns jeg absolutt den er god! Vet det har vært litt delte meninger her inne når det gjelder understellet, men jeg har ikke hatt noen problemer! Eneste er at når hjulet har stått på svingbart så har jeg trengt å smøre med olje en gang for det satt seg litt fast! (men det kan man nok oppleve med andre vogner også!) Den har gode store hjul! Den er lett, enkel å slå sammen! Bagen er super med smarte bærehåndtak + at den fungerer som en vugge for barnet! (fin å bruke til reiseseng også) Jenta mi er 3 mnd nå. Hun begynner å fylle ut bagen så regner med å bruke den ut året! (den er mao ikke verdens største, men litt større enn feks Quinny) Noen mener at 3 hjulingere er Veltepettere har jeg lest på denne siden, men det er jeg ikke enig i! Jeg er veldig fornøyd! Jeg var bla ute og gikk i skogen i går med den, og man passer jo uansett på (Det gjør ihvertfall jeg!) Også er det håndbrems på den, og det synes jeg er veldig bra! Har jo ikke erfaring med den på vinteren enda så det blir spennende, men foreløpig er den verdt hver krone! ) Lykke til med vognkjøp!
gullklump Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 hei maria! tusen takk for masse gode råd og informasjon! jeg ble solgt jeg! har også tenkt på å kjøpe den i utlandet,men var redd for at det ville bli vanskelig med reperasjon osv,MEN sparer man såpass så er det verdt det! men du? var det vanskelig med å få alt med i flyet? måtte dere betale noe ekstra? vi drar veldig ofte til barcelona,vet ikke om de har den der? men jeg kan jo sjekke det ut,merket er jo fransk? så den er vel billigst der? kan jeg også spørre om hvor i frankrike dere kjøpte den?og evnt hva butikken heter? har jo litt lyst på årets modeller da,men så du om den var satt ned mye? oi,her ble det masse spørsmål igjen til deg!hihih håper du kan hjelpe! takk
stolte Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har hatt high trek med Windoo bag. I 1 1/2 år. Er veldig godt fornøyd. Er en helt super vogn. Eneste negative er at sportsvogn delen er litt kort. Men passer iallfall til tantebarnet på 2 1/2 ennå. Men trur nok ikke den kan brukes til noe særlig lenger enn 3 år. Men da går en vel kanskje over til en lettere trille uansett. Skal nå bytte over til E3 fra Phil & Ted. Er ikke så fornøyd med den, men trenger søskenvogn og da er det beste alternativet for meg. Men har ennå ikke klart å bestemme meg for om jeg skal selge High trek'en. Den er jo bare så utrulig bra! Har brukt baggen mye i bil på lange turer. Og som reise seng til poden var 1/2 år. Og han er lang for alderen. Så til tips for kjøp av vognen. Jeg betalte 4300 + ca 1000 i toll for vognen. Kjøpte den på internett www.culladelbimbo.it. Jeg kunne ikke italiensk men kommuniserte med de per mail på engelsk. Har ikke vært noe problem med service på stedene i Norge som selger vogna. De har tatt den inn uten spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Ting som har trengt ut bedring var bremsene, men dette var på første utgaven, har ikke hatt problem med det nye understellet jeg fikk. Og den måtte smøres opp - for det hadde ikke jeg fått med meg at sikkerhetslåsene på sidene skal smøres slik at de glir lett, ellers kan vognen klappe sammen når de drar den opp trapper (hvilket man altså egentlig ikke skal gjøre)
gullklump Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 tusen takk for rådene! tror jeg skal gjøre slik som dere,sparer jo masse...men var det prisen for hele pakken el bare selve vogna?
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Hei Oisann, stolte fikk jo vogna enda billigere på den italienske nettsiden Var det både bag, sporstvogn og bilsete da? For jeg kjøpte hele den pakka! Jeg kjøpte vogna mi i Paris på en butikk som heter Natalys. Natalys er en butikk-kjede i Frankrike så det er sikkert 10 Natalyser rundt omkring i Paris (kanskje flere også) Jeg fikk jo dratt av den franske momsen (Taxfree) på 13 % og da jeg kom til Norge så må jeg innrømme at jeg gikk på "grønn mann" på Gardermoen så da ble det ikke norsk moms heller ... hmm ... Jeg ville jo ikke pakke ut vogna mi på flyturen (Jeg var redd noe skulle bli ødelagt FØR vesla ble født!) så jeg kom med 3 STORE pappesker med vogn på innsjekken + baggasje (hehe...) Jeg måtte betale 400,- i overvekt på SAS men det gjorde jo ikke noe siden jeg fikk vogna såpass "billig" Jeg er sikker på at det er litt ok priser i Barcelona også! Ihvertfall bedre enn i Norge for her er det jo helt VILL pris på den vogna! Tror fjorårets modell ligger på ca 8-9000,- i Skien! Tror ikke du vil angre hvis du kjøper den ihvertfall! Jeg er storfornøyd med den
stolte Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Det var pris for high trek vogn med windoo bag. Og regntrekk. Kun halv porto (da jeg bestilte sammen med noen andre og vi delte portoen) Men ca 1000 kr i moms. (Momsen ble forresten behandlet veldig seint. Trur det gikk 8 mnd før det plutselig kom en regning på momsen - da hadde jo vi håpet at vi kanskje slapp.....) Ble kjøpt ca mars 2005 for den prisen. Det var jo også veldig enkelt når pakken kom levert på døren med fedex! utrulig lettvint iallfall!
petiteM's Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Kjempefornøyd, vi også!! Kjøpte fra en fransk nettside (som eg. ikke sender til Norge, men noen telefoner fikset saken:-). Betalte ca 7000,- for vogn, windoo bag + bilsete inkl. porto og moms. Var i kontakt med den italienske nettsiden som er nevnt her også, og de var veldig lette å kommunisere med på engelsk via mail. Når det gjelder plass i bagen, så sier hvertfall quinny-eiere at vår har større plass. Har prøvd med oderwälder dunpose nå, og det går fint med jenta på 6mnd i. Ellers bruker vi mest sportsvogndelen nå fordi hun liker å titte litt rundt.Bagen er videre genial som reiseseng og som bilsete over lengre turer. Har ikke opplevd at vognen har tippet, men når hjulet er innstilt på 360, må man av og til være litt oppmerksom i "ulendt terreng". Ikke no' problem om man låser hjulet. Vil definitivt anbefale, hos oss har det vært verd pengene!!
gullklump Skrevet 3. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2006 Hei igjen! så gøy at det er så mange som så fornøyde med vogna!jeg har bestemt meg for å kjøpe den,men er ikke sikker på om jeg tar det via nettet,reiser el kjøper den her i norge. hehehe! er veldig tidlig i svangerskapet så jeg har god tid!det kommer sikkert nye modeller snart også. jeg har ak solgt stokke vogna vår....begynte å bli lei den selv om den var kjempe lett og praktisk. gleder meg allerede til jeg får trillet high trek vogna,selv om det er 7 mnd igjen! hihihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå