Gå til innhold

her er dere ja!!


mamma til fire små

Anbefalte innlegg

hei:)

 

har ikke oppdaga klubbsidene før nå jeg:-/

 

var augustbaby;) inne på bim. er det mye aktivitet her inne da? gøy å snakke med dere som har jevngamle bebiser da:o)

 

får benytte anledningen nå jeg da, til å gratulere alle augustmødre som nybakte:)) eller?? tiden flyr så utrolig fort. plutselig skal vi snart ha barnedåp og 3 mnd kontroll...hjelpes!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke veldig aktiv klubb nei..Regner med alle er opptatt med bleieskift, mating, vaskemaskiner og trilleturer. Er innom her hver dag uten at det har beveget seg mye siden sist. Hadde termin 19/8, men fikk ikke før 1/9. Regner meg som august-skreppe for det. Fikk ei jente da. Hadde håpet å "prate" med flere med jevngamle babyer som jeg kjente igjen fra BIM, men det er nok litt labert ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går veldig fort ja! Føler ikke der er så lenge siden jeg klaget over varme og prøvde alle mulige kommeigangmedfødsel triks :)

 

Jeg er også innom stort sett hver dag, men det meste av tiden min går med til småtten og huslige ting.

Koser oss masse, men er en ganske stor forandring i hverdagen dette med barn! Fra å kunne gjøre ting når det passet meg må alt skje når det passer småtten (iallefall nesten da!).

 

Vi skal ha barnedåp neste helg, gleder meg veldig til det! Tror alt er under kontroll og gleder meg veldig til å dekke bordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, var jo noen som hadde svart jo;-)

 

er litt verre med å få tid til dib enn bim ja:o)

 

gikk noen dager over tiden du også da ser jeg. jeg hadde termin 09.08, men elias kom ikke før 18.08. helt pyton å gå så lenge over syntes jeg. tror det var det eneste jeg var opptatt av inne på bim på slutten:)

 

håper disse sidene blir litt flittigere brukt etter hver da, når vi har kommet litt mer inn i rutinene med de små, og de kan greie seg litt uten oppmerksomhet fra mammaen sin, og heller sysselsette seg litt selv på gulvet eller noe. er litt fremgang på det for hver dag ser jeg. vippestol er glimmers da. nå rekker jeg som regel å lage middag + å spise den før det blir kjedelig:o)

 

selv har jeg stort sett bare benyttet meg av ammesidene til nå når jeg har hatt tid til slå på datan. men nå er endelig amminga i boks, og kan slappe av med tilværelsen som mor.

 

har det gått greit for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Jeg er også innom for en titt her på sida nesten daglig..Men ikke alltid jeg får tid til å svare/skrive..Blir ofte avbrutt av mine to søte små når jeg sitter på dataen=)

 

Men fint at flere finner veien inn hit, så kan det jo bli litt mer aktivitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, tiden har gått kjempefort! så mye som skjer hele tiden:-) skal prøve å titte innom her daglig jeg også, så kanskje kan det bli litt mer livlig etter hvert:o)

 

forandring ja! er ikke bare å slenge på seg jakka og ta bilen lenger nei;) men savner ikke en dag det gamle livet. trives mye bedre med meg selv etter jeg begynte å synge gamle barnesanger, og leke meg på gulvet igjen, hihi:) men stemmer at småtten bestemmer her også ja. har vært borte fra han en kveld til nå, da var han 2 mnd akkurat. var fest med jobben, så kjørte meg en tur mens pappaen var hjemme med gutten. grudde meg og gledet meg masse på en gang. gikk helt fint da, ble til at jeg kom hjem halv to! gjett om pappaen var stolt da:))

 

vi skal ha barnedåp den 19 nov. skal ha den hjemme, og gleder meg til å pynte jeg også. var å handlet pynten for et par uker siden. men vi blir ikke så mange da, for mannen er fra en annen kant av landet, og det ble for dyrt for noen i hans familie å reise med fly og ta inn på hotell. det er litt kjedelig da, for jeg har bare pappa og søsteren min som familie. men blir vel sannsynligvis 9 stk.

 

har du vært noe kreativ i forhold til dåpen eller? kjenner ei som hadde skikkelig program i dåpen. holdt tale, og viste film av babyen ++. jeg har bare funnet ut hvordan jeg skal pynte og kjøpt inn maten.. er så lite kreativ selv. lykke til med dåpen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi snakkes mer etter hvert :) tror det er mange som savner tiden inne på bim, så det tar seg nok opp litt når vi får litt bedre tid. hvis vi får det da?? hehe:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...