Gå til innhold

Og der kom jammen kalenderen inn døra;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lett å ikke tenke på julen ennå, for nå kom min kjære 13-åring inn døra, fra dansetrening, og slang 10 adventskalendere på kjøkkenbordet. Jaja, så er vi igang, om vi vil eller ei.... Kanskje godt jeg har forberedt meg med marsipanen da;-)))

Noen som vil KJØPE?

Hi hi......;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se der ja... og vips så var du i gang med planlegginga du også!

kose deg nå mor! ;-)

Skrevet

Jeg kjøper halvparten jeg, og så fortsetter jeg med marsipanspisingen;-)

Jihaaa...

Skrevet

åhh du er i gang du rett og slett!

jeg velger å vente med både de deilige pølsene, kongerøkelsen og julebrusen, men gavene har jeg begynt med. det blir nemlig hekling i år for vi har jammen meg ikke ei krone til overs ...

:-)

Skrevet

Jaja, du får spise restene du da, da er de sikkert litt hvite fordi de har blitt gamle! Røkelsen tar fyr og brusen mangler kullsyre......:-(

Men, heklingen misunner jeg deg! Min farmor heklet alltid de nydeligste ting husker jeg.....men jeg er liksom ikke noe særlig flink med håndarbeid jeg...

Skrevet

jojo, men jeg er som mødre flest vant til å spise rester!

:-)

Skrevet

He he he......;-)

Skrevet

Her aner det meg at fru Attpåklatt må planlegge litt likevel...*smiler*

Og så må hun tigge sine nærmeste om å hjelpe henne så ikke jenta brenner inne med en diger bunke julekalendere....det er jo ikke godt for moralen...*ler*

Skrevet

Ha ha ha - kun 5 igjen!!! Og de er jeg helt sikker på at pappan, mormor, onkler og tanter kjøper:-))) Fort gjort med stor familie;-))

.....og jeg......jeg bare koser meg jeg;-)

....men nå skal jeg legge meg altså! Nattinatt:-)

Skrevet

Sambo ringte meg på lørdag og lurte på om jeg vil ha Kinderegg julekalender..................

Sååååå søt han var ;-)))

Jeg sa JA SELVFØLGELIG :-)

(hadde sagt ja uansett jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...