Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Ikke lett å ikke tenke på julen ennå, for nå kom min kjære 13-åring inn døra, fra dansetrening, og slang 10 adventskalendere på kjøkkenbordet. Jaja, så er vi igang, om vi vil eller ei.... Kanskje godt jeg har forberedt meg med marsipanen da;-))) Noen som vil KJØPE? Hi hi......;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 se der ja... og vips så var du i gang med planlegginga du også! kose deg nå mor! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kjøper halvparten jeg, og så fortsetter jeg med marsipanspisingen;-) Jihaaa...
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 åhh du er i gang du rett og slett! jeg velger å vente med både de deilige pølsene, kongerøkelsen og julebrusen, men gavene har jeg begynt med. det blir nemlig hekling i år for vi har jammen meg ikke ei krone til overs ... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Jaja, du får spise restene du da, da er de sikkert litt hvite fordi de har blitt gamle! Røkelsen tar fyr og brusen mangler kullsyre......:-( Men, heklingen misunner jeg deg! Min farmor heklet alltid de nydeligste ting husker jeg.....men jeg er liksom ikke noe særlig flink med håndarbeid jeg...
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 jojo, men jeg er som mødre flest vant til å spise rester! :-)
phantomet Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Her aner det meg at fru Attpåklatt må planlegge litt likevel...*smiler* Og så må hun tigge sine nærmeste om å hjelpe henne så ikke jenta brenner inne med en diger bunke julekalendere....det er jo ikke godt for moralen...*ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2006 Ha ha ha - kun 5 igjen!!! Og de er jeg helt sikker på at pappan, mormor, onkler og tanter kjøper:-))) Fort gjort med stor familie;-)) .....og jeg......jeg bare koser meg jeg;-) ....men nå skal jeg legge meg altså! Nattinatt:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 Sambo ringte meg på lørdag og lurte på om jeg vil ha Kinderegg julekalender.................. Sååååå søt han var ;-))) Jeg sa JA SELVFØLGELIG :-) (hadde sagt ja uansett jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå