Lilleannabel Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Jeg fikk min første datter da jeg var 19 år og ønsker å lage neste mann snart er 21 år nå og har vert gift i snart 2 år. Det kom jo ikke akkurat som en bombe da vi hadde vert sammen i 5 år. Men alikevel følte jeg meg veldig ensom under graviditeten hadde ikke tilgang til internet og kjente ingen andre som var gravide eller mødre såpass unge. Føler at alle har vert eller er veldig negative til unge mødre i dagens samfunn passer det liksom ikke helt inn. jeg gikk ferdig vgs og begynnte å studere men sluttet på studiet da jeg rett og slett følte meg mobba av alle som var i min gruppe. Gikk sykepleie og det var kun eldre folk i min gruppe som da etter min mening var sure gamle tanter det ikke gikk an å snakke med, og de mobbet meg nærmest ut av klassen. Men men sånn gikk det jeg ville egentlig bare høre hvordan dere følte det å få barn? Altså ikke inni dere men hvordan omverden tok det? Min omverden prøvde å overtale meg til abort noe jeg ikke kan glemme, jeg er prinsipielt imot abort spesielt i en sånn situasjon jeg var i... Jeg ville egentlig bare skrive fra meg følelsene mine.... det er ganske lenge siden men klarer liksom ikke å glemme hvor ensom og vondt jeg egentlig hadde det den tiden.... Men nå r det jo bare en vei og det er oppover:))
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Så leit å høre at du ikke kunne nyte graviditeten din fullt ut Man skal ikke være trist og ensom når man er gravid, man skal ha den beste tiden i livet og bare nyte det Håper ditt neste svangerskap blir alt det skal være, og du er så velkommen her inne på dib, og på bim Her er det fint å være! Klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå