Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få han til å fraskrive seg alt ansvar ang ungen?? Ble slutt for 5 mnd siden, har ikke noen samværsordning nå, han kommer å går når han har tid....

Han har de siste dagene truet meg, sagt at han skal få noen til å drepe meg, barnet og familien min. Han har banket meg, tatt kvelertak og bitt meg.

Har vært i kontakt med politiet men lite de kan gjøre. Hvem kan jeg kontakte for å få hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres ikke bra ut,du bør kontakte barnevernet å forklare situasjonen din å da vil di kontakte politiet å skaffe besøksforbud...visst du motar trusler om drap å alt så er d rart at politiet ikke tar affære..har du motatt trusler via sms???

Skrevet

Du bør be om å få snakke med den personen som har med familiesaker å gjøre. Interessen og engasjementet er SVÆRT forskjellig hos de ulike ansatte hos politiet. Jeg har en dame som jobber med sånt,og hun har jeg tilogmed fått mobilnr til,så jeg kan ringe henne døgnet rundt. Og min eks har ALDRI vært voldelig,eller kommet med så alvorlige trusler som din,enda fikk han besøksforbud og jeg fikk voldsalarm. Du må virkelig snakke i klartekst og ikke gi deg så lett! Og ta for all del kontakt med barnevernet og hvis du føler det er rett,selvom de nok ikke kan hjelpe deg rent praktisk med dette. Hvis du føler deg truet,bør du vel vurdere å flytte vekk en liten stund,så du ikke er alene?

Skrevet

det beste er vel å kontakte barnevernet

Skrevet

kontakt krise senter.. de gir veldig gode råd og hjelper deg videre, de blir med og støtter på alt . på møter osv.

barne vern??? nei. de gjør ingenting.

men anmeld det til politi, få krise senter til og være med deg..

Skrevet

jeg vet akkuret hvordan du har det nå!!!! jeg kontaktet familievern kontoret, var inne til samtale der noen ganger alene, så kontaktet jeg politiet, lite hjelp fra dem først, men gikk til et annet politi kontor, da fikk jeg voldsalarm....du trenger ikke anmelde for å få voldsalarm, han trenger heller ikke få vite at du har en.

så gikk jeg til barnevernet, de har faktisk hjelpt meg masse!!!!!!!

skal du ha besøksforbud, må du anmelde han.....vet ikke hvordan det er med deg, men jeg var redd for å anmelde pga at han skulle vite at jeg var i kontakt med politiet...

det har vært helt jævlig for å si det mildt, men søk hjelp fra alle du kan, politiet MÅ begynne å ta slike saker mer alvorlig!!!!!!!

Lykke til, du er ikke alene om å ha det sånn!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...