Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 For første gang i livet mitt føler jeg meg ond. Jeg har alltid blitt oppfattet som vennlig og med et stort hjerte både for mennesker og dyr. Men så ble jeg stemor. Det var en sjokkartet opplevelse. Jeg tok gutten til mitt hjerte, vi storkoste oss.Det tålte ikke biomor og helvete braket løs.Hun plaget og truet oss og jeg vet ikke hva. Enden på visa er at jeg for første gang i livet mitt hater noen.Hater noen så intenst at jeg blir dårlig bare jeg tenker på henne. Mine barn har blitt mishandlet av sin far , selv under rettsaken klarte jeg fint å la være å hate min eksmann , fordi ungene trengte den energien som det skapte. Men nå , gud hjelpe meg som jeg hater biomor. Tror nok at det handler om at jeg føler hun truer vår "eksistens" som familie med alt faenskapet hun finner på. For første gang i livet føler jeg meg ond som hater et annet menneske.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 dummeste jeg har hørt....det er inget menneske som kan få andre til å bli ond!! Man velger selv responser, og om man skal være ond eller ikke - er fullt og helt opp til en selv. get real!!
Maud Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hvos du "i bunnen" er vennlig og har et stort hjerte, synes jeg du skal ta opp kampen med dine indre demoner. Det er sikkert lettere å sloss mot dem enn å endre henne. Hvis hun er sint, lei seg, sjalu eller hva det måtte være og senser at du misliker henne, roer det neppe tingenes tilstand. Hun truer sikkert ikke deres eksistens. Snakk med mannen din om dette masse og forsikre deg selv om at han vil være der sammen med deg uavhengig av hva hun finner på. De fleste følelser kjølner med tiden så lenge de ikke får næring. Hun kan sikkert gjødsle selv en stund, men dere må sørge for at dere ikke gjødsler ekstra. Husk at det finnes en liten gutt oppi dette bildet som lider fordi de voksne han er glad i ikke liker hverandre.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 endelig er det en som føler som meg. noen av de kan være så utrolig fæle. bruke barn som våpen. har mareritt om netter av den dama jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 fårstår deg veldig godt..har det på samme måten..hun gjør alt for at sambo skal bli såret ..ungen bruker hun som våpen.. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart med den dama der ..grrrrrr
mamman til matilde Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg også............ for første gang i mitt liv kan jeg si at jeg hater noen, det trodde jeg egentlig at jeg aldri skulle si om et menneke........ men moren til datteren til sambo er helt forkastelig! hun lager helvete og drapstruer og er helt spinn vill!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 vi lever i et samspill. mennesker påvirker hverandre. att og fram og fram og tilbake jeg hater min biomor, fordi hun sårer den personen jeg elsker høyeest her på jord. og måten hun gjør det på er å bruke sine egne barn!!?!! nei denne damen får ingen respekt av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå