Gå til innhold

Trenger så sårt noen råd nå... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake ble min beste venninne sammen med x`n til en annen god venninne. Nå er venninna mi i bitter strid om ungene, og dette påvirker selvfølgelig min bestevenninne. Jeg syns det hele er litt vanskelig, for jeg får jo historien fra to hold. Derfor har jeg forklart det til begge at jeg vil så godt det lar seg gjøre holdes utenfor den kampen der. Har funnet ut at jeg får ikke gjort verken fra eller til på noen som helst måte alikevel.

Etter det har jeg ikke hørt noen fra min beste venninne. Har hørt hu har sagt til andre igjen at hu ikke prater så mye med meg lenger pga det. Og det syns jeg er veldig sårende.

De gangene jeg har ringt hu eller sendt mld så får jeg bare sånne korte svar at jeg føler at jeg forstyrrer, og at det siste i verden hu vil er å prate med meg...

Jeg er periodevis veldig deprimert, og merker at dette kan "vippe" meg av pinnen... hva gjør jeg? Har prøvd å prate med min beste venninne om det, og jeg trodde hu hadde forståelse for det, men det virker ikke sånn alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...