Gå til innhold

Fest rapport

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg var på fest igår...

Har gått til anskaffelse av ny garderobe, pumpet flere flasker med melk, fått skrevet sang til jubilanten, kjøot flott gave og var egentlig godt i rute da kvelden kom.

Dusjing og sminking skjedde med en liten tass naken på badet. Han synes det er så deilig å være netto, at for å klare å stelle seg noenlunde fikk han være akkurat det...*smiler*

Ankom festen etter de andre, siden ekstra timer hjemme var å foretrekke foran å plaske rundt i boblebad. Damene var allerede fine i farten da jeg ankom, men etter et glass vin følte jeg meg nesten på høyde med dem...

Det ble servert god middag, holdt taler, sunget sanger, lekt leker og spist vanvittig gode kaker.

Midt under festen kom det høy musikk på anlegget og gulvet ble inntatt av en magedansende festdeltaker. Jubilanten ble dratt med i hvirvelen, så en etter en ble andre damer dratt opp og iført klirrende magedanssjal...og resterende damer dannet en ring rundt den hvirvlende dansende...så ble jeg dratt opp...litt surealistisk siden jeg ikke følte meg like i farten som resten. Men siden jeg elsker å danse, den taktfaste klappingen var umulig å motstå, så plutselig var det jeg som snurret rundt med klirrende gavanter...*ler* Og sånn som jeg lo.....

Enda et glass vin gikk med etterhvert, og virkningen var merkbar.

Da jeg fant ut at det var tid for pumping oppdaget jeg at jeg manglet en del til pumpen, dermed gikk det i vasken. Jeg deltok på festen en stund til, men tilslutt måtte jeg kaste inn håndkleet og gå hjem for å tømme meg.

Hjemme var det gått over all forventning. Gutten tok begjærlig flasken, og det gikk over tre timer mellom hver gang han våknet og ville ha mer mat. Faktisk er det ny rekord...

Nå har vi besluttet å gi ekstra flaske om kvelden med forhåndspumpet melk, og se om det hjelper på nattesøvnen for mamma og baby...

Nå gleder jeg meg virkelig til "moden mamma festen" for nå vet jeg at det går bra med lille tassen og pappaen når jeg er borte! Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da!!! Det er jo ofte sånn at det er lettere å få melk ut av flasken enn av puppen, og så sovner de ikke så lett med flasken i munnen som med puppen til mor:-) Og ikke minst, så får man jo også bevis for at pappa faktisk kan han også og det er godt for alle parter igrunn;-))) Da er det litt greiere å dra på fest da:-)))

Skrevet

jeg tenkte på deg jeg, og på sangen, og er glad for at den ble fin! men så flott at det tok seg opp... jeg kjenner jeg blir glad i kroppen! der sto du vettu i midten av ringen og danset magedans med damene.... :-)

jeg klapper!

også gleder jeg meg til du skal på modenfest, for det fortjener du! en fest med folk som gir deg noe!

klem klem klem

jeg heier!

Skrevet

Høres ut som en super fest!

Og så bra at det gikk flott med pappa og knerten på hjemmebane! Lover bra til den 17. ;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...