Gå til innhold

Mami2o&Baby~Emilia<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tilhører ikke her, men på BiM men må spørre deg om en ting for det hvis det er greit;) Hvor mye la du på deg i svangerskapet? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er også 20 år og venter en jente, og det er ikke så mange inne på BiM:) Er 21 + 6 og har allerede lagt på meg ca 8 kg, så er litt spent på hvordan jeg ser ut på slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Helt i orden at du spør!

Jeg gikk opp 21 kilo, veide 71 kilo den dagen vannet gikk. Men jeg gikk opp ganske mye i begynnelsen da..

Gratulerer med svangerskap! :) Kan tenke meg at du gleder deg! Når er det du har termin? Er det mye tumling & turning i magen? :)

Klemmer fra oss <3

Skrevet

Oki, har du tatt av deg mye da? Er livredd for å ikke komme ned i vekt igjen. Hehe... Gleder mge kjempemye, og kjenner jenta sparker om turner hver dag (spesielt når jeg skal sove) Har mens termin 27 februar og UL termin 07.03.07. Grattis med Emilia og bursdagen. Deilig å ikke BARE være 19 år lenger? Ble 20 å september så jeg synes det hvertfall:) Har du msn? Adressen min er hvertfall [email protected]

Skrevet

heisann..

fikk lyst å svare jeg også..! fyllte 20 like etter jeg fødte en liten jente :) som fyller 1 år på søndag.

jeg gikk opp rundt 24 kg jeg.. men hadde mye vann i kroppen, osv.. nå har jeg gått ned alle igjen, og mere til! jenta mi er glad i pupp.. beste slankekuren noensinne.. hehe.. :)

lykke til videre med svangerskapet, nyt det mens du kan.. ;o)

Skrevet

Hei du..kan jo svare jeg også.

Første gang jeg var gravid var jeg 18. Gikk opp 15 kg. Gikk ikke ned alt igjen, men det gjorde ikke noe for jeg var så tynn fra før.

Nå sist jeg var gravid (21 år) gikk jeg opp kun 4 kg, men har gått ned over 15 :/

Så det er veldig forskjellig fra person til person, og svangerskap til svangerskap. Masse lykke til videre i svangerskapet. Og 8 kg til nå er jo ingen ting;)

Skrevet

Takk for hyggelige svar. Synes det er kjempekoselig å gå gravid, men savner den gamle kroppen min. Har blitt så bekymra for å legge på meg mye i det siste, men det går nok bra;) Ha en fin dag videre jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...